خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حسین مهری مدیر عامل شرکت پست
مدیر عامل شرکت پست خبر داد:

 آمادگی برای ارسال بیش از یک میلیون کارت ملی هوشمند در ماه
21 سرویس و پروژه پستی همزمان با هفدهم مهرماه به بهره برداری می رسد
2 هزار و 777 میلیارد ریال پروژه پستی درهفته پست بهره برداری می شود

مدیر عامل شرکت پست در خصوص ارائه کارت‌های هوشمند از سوی شرکت پست توضیح داد: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با ریاست سازمان ثبت احوال به امضاء رسیده و در آن مباحث مختلف مورد توجه قرار گرفته است. برهمین اساس ما آمادگی داریم ماهانه یک میلیون و 200 هزار کارت ملی هوشمند را در مراکز خود ارائه کنیم. در حال حاضر ماهانه حدود 130 تا 140 هزار مورد ثبت نام کارت هوشمند در پست صورت می‌گیرد. به گزارش  ایسنا، حسین مهری در آستانه روز ملی پست در نشستی خبری به ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص سرویس‌های جدید پستی پرداخته و درباره مسائلی مانند بدهی‌های شرکت پست، کاهش و افزایش حجم مرسولات در بخش‌های مختلف، ایمیل پست و غیره توضیح داد.

وی گفت: طی شش ماه گذشته مرسولات پستی عادی حدود 22 درصد و مرسولاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند، حدود دو درصد کاهش داشته است.وی در صحبت‌های خود با اشاره به الزام اتحادیه جهانی پست مبنی بر در نظر گرفتن جنبه‌های الکترونیکی، مالی و فیزیکی در ارسال مرسولات پستی اظهار کرد: در دنیا با روی کار آمدن اینترنت و گسترش استفاده از نرم‌افزارهای ارتباطی حجم ارسال پست‌نامه‌ها کاهش یافته و در شرایطی که میزان کاهش این مرسولات در سال 2012، 1.5 درصد بوده، در سال‌های 2013 و 2014 این رقم به ترتیب به سه و چهار درصد رسیده است، حال آنکه در مجموع حدود 50 درصد سهم درآمد دنیا از پست‌نامه‌ها بوده است.مدیر عامل شرکت پست با اشاره به جایگزینی شیوه‌های جدید برای جبران این کاهش درآمد اظهار کرد: در هفته آتی سرویس‌های جدیدی از سوی شرکت پست رونمایی خواهد شد.
مهری همچنین به آمارهای شش ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود 296 میلیون ترافیک پستی داشتیم و میزان ترافیک رشدی حدود 41 درصد را نشان می‌داد. در این میان سرویس پست سفارشی حدود سه درصد، سرویس‌های امانت و تجارت الکترونیک حدود دو درصد رشد داشتند.وی همچنین متذکر شد: در حال حاضر در کل دنیا پست‌ها به سمت ارائه‌ی کالا و خدمات می‌رود و در همین زمینه ما برای رسیدن به این هدف تفاهم‌نامه‌هایی را با شرکت‌هایی مانند دیجی کالا و آمازون و یا ebay پرداخته‌ایم.مدیر عامل شرکت پست همچنین متذکر شد: در این راستا 21 سرویس برای توسعه زیرساخت‌های پستی رونمایی می‌شود که حجم آنها را می‌توان بالغ بر 2.7 میلیارد ریال دانست.مهری سرویس‌هایی مانند پست مستقیم الکترونیک، تجارت الکترونیک بدون مرز، پست ترکیبی، خدمات ویژه شهروندی، رونمایی از کمپ‌های طلا و نقره با طرح امام راحل و حافظ، پست لجستیک، پست رسانه، سامانه من و پست خبر داد.
21 سرویس و پروژه پستی شامل 9 سرویس، 6 پروژه عمرانی و 6 پروژه توسعه زیرساخت همزمان با روز جهانی پست، هفدهم مهرماه  به بهره برداری خواهد رسید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید