خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پراید، کیفیت لازم را ندارد
معاون سازمان ملی استاندارد:

پراید، کیفیت لازم را ندارد

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران ضمن بیان اینکه پراید برای راننده غیر عصبی می‌تواند ماشین مناسبی باشد، اعلام کرد: پراید یک خودروی استاندارد است، ولی کیفیت لازم را ندارد؛ چراکه سرعت 120 کیلومتر برای این وسیله نقلیه طراحی شده اما نمی‌تواند با این سرعت حرکت کند.به گزارش ایسنا در زنجان، محمدرضا ممدوحی با حضور در جمع فعالان اقتصادی استان در نودمین ساگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه استاندارد و کیفیت دو مفهوم جدا از هم هستند، اظهار کرد:

استاندارد در داخل خود کیفیت را تعریف می‌کند اما این کیفیت ممکن است که باب میل همه مصرف‌کنندگان آن کالا نباشد.وی خاطرنشان کرد: در دوره پساتحریم به‌ دنبال افزایش استانداردهای بین‌المللی با استفاده از تجارب سایر کشورها هستیم؛ در ‌حالی ‌که در دوره تحریم نیز توانستیم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهیم.
ممدوحی افزود: ‌ارتقای جایگاه ایران در استانداردهای بین‌المللی از 31 به 27 در بین 64 کشور جهان، از جمله این دستاوردها بوده است.
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به آمار سال گذشته این سازمان، گفت: 240 مورد جعل علامت استاندارد و 11 هزار و 340 مورد توقیف کالایی صورت گرفته که علامت استاندارد نداشتند. همچنین با 410 کالایی که برچسب انرژی نداشتند، برخورد شد و 1340 واحد به دادگاه معرفی شدند.
محصول با کیفیت می‌توان حضور خوبی در این بخش داشت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید