خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر راه و شهرسازی
آخوندی :

دنبال اخذ عوارض در جاده چالوس نیستیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات اصلی‌ترین ستون مبارزه با فساد است، گفت: در حال حاضر اخذ عوارض در جاده چالوس در دستور کار قرار ندارد.به گزارش  مهر، عباس آخوندی در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی در تهران گفت: امیدوارم تمامی تلاش‌ها و دسترنج تمامی کسانی‌که در برگزاری نمایشگاه زحمات فراوانی را متحمل شدند، به ویژه کسانی‌که در این جلسه حضور ندارند و در راه‌ها، فرودگاه‌ها، خطوط ریلی، بنادر، مسکن، هواشناسی، ساخت بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی برای خدمت رسانی به مردم در تلاش مضاعف هستند به رفاه مردم ختم شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدوارم بتوانیم با ارتباط متقابل و سازنده با شهروندان امکان دسترسی آزاد همگان را به اطلاعات ایجاد کنیم، چون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات اصلی‌ترین ستون مبارزه با فساد، افزایش ایمنی و رضایتمندی محسوب می‌شود و دولت می‌تواند با آن مشارکت مردمی را خود همراه کند.وی با بیان اینکه اگرچه در تنگنای مالی هستیم اما نکته مهم این است که به رغم منابع محدود با تخصیص‌های به جا و کارآمد بتوانیم میزان رضایتمندی در شهروندان را ایجاد کنیم و به حداکثر کارآیی برسیم، ادامه داد: هنوز برای حق دسترسی همگان به اطلاعات آزاد در ابتدای راه هستیم.

آخوندی با اشاره به اینکه همه مصمم هستیم تا بتوانیم اصل دسترسی آزاد همگان به اطلاعات را فراهم کنیم، گفت: با هم برای آبادانی ایران گام برداریم. اگرچه در این راه پرفراز و نشیب هنوز در ابتدای راه هستیم.
در همین حال، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات می‌تواند علاوه بر اینکه جلوی فساد را بگیرد، در جهت علاقمندی مردم برای فعالیت در حوزه های مختلف نیز موثر باشد، همچنین این موضوع می‌تواند مشارکت بسیار خوب مردم را نیز به دنبال داشته باشد.وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، افزایش نرخ بهره‌وری و کارآیی است و اگر مردم ایران بتوانند بر تمامی فعالیت‌های ما نظارت داشته باشند، در آن صورت است که می‌توانیم ادعا کنیم میزان بهره‌وری و کارآیی خدمات برای مردم افزایش داشته است.به گفته آخوندی، در صورت شفافیت در ارایه خدمات است که مردم می‌پذیرند آنچه رخ داده است، بالاترین سعی و تلاش همه کارمندان دولت در سراسر کشور بوده است.
وی در خصوص دریافت عوارض برای تردد خودروها در جاده چالوس، گفت: در حال حاضر قانونی برای اخذ عوارض تردد خودروها در این جاده وجود ندارد و قانون اخذ عوارض برای آزادراه‌ها و در قطعه ۴ آزادراه شمال جریان دارد.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در جاده چالوس قانون دریافت عوارض برای تردد خودروها را نداریم و فعلا این موضوع نیز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید