خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استثنایی‌ترین حراج دنیا در ایران!
استثنایی‌ترین حراج دنیا در ایران!

حراج استثنایی بلک‌فرایدی (Black Friday) 6 آذر برابر با 27 نوامبر هم‌زمان با سایر کشورهای جهان برای نخستین بار توسط بامیلو در ایران برگزار می‌شود.
بلک‌فرایدی، مهمترین اتفاق در حوزه خرده‌فروشی جهان است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، چین، مکزیک و ... برگزار می‌شود و بامیلو به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران قصد دارد این حراج استثنایی با تخفیف‌های ویژه را در ایران اجرا کند. این حراج به مدت دو روز از نخستین ساعات روز6 آذر آغاز می‌شود و  تعدادی از محصولات محبوب با تخفیفی استثنایی به فروش می‌رسند.

بامیلو با استفاده از تجربیات خود در حوزه شناخت رفتار و نیاز مصرف کنندگان ایرانی به واسطه کمپین‌های موفق گذشته، سعی دارد با همکاری بهترین برندهای ایرانی و خارجی همگام با بازارهای جهانی فرصتی استثنایی برای مشتریان خود تدارک ببیند. حراج بلک‌فرایدی در سراسر دنیا فرصتی بی‌نظیر برای خرید است که در دیگر اوقات سال امکان‌پذیر نیست و بامیلو قصد دارد به بهانه این حراج جهانی امکان یک خرید خاص وآسان با قیمت‌های کم نظیر را برای مصرف‌کنندگان ایرانی فراهم کند.فروشگاه اینترنتی بامیلو با بیش از 200 هزار کالا به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران طی یک سال بیش از 15 میلیون بازدیدکننده داشته است. همراه شدن با اتفاقات جهانی می‌تواند فرصتی استثنایی برای تجارت‌الکترونیک ایران و شکستن رکوردهای قدیمی باشد. در این حراج که از 6 آذر به مدت دو روز برگزار می‌شود، تعداد محدودی از محصولات محبوب مثل جدیدترین مدل آیفون با نیم میلیون تومان تخفیف و محصولات مختلف دیگری در بخش پوشاک، لوازم خانگی و لوازم بهداشتی و آرایشی با قیمت‌های باورنکردنی ارائه می‌شوند.
بلک فرایدی  در سراسر دنیا روز جمعه برگزار می‌شود، در یک روز غیر تعطیل، ولی بیشتر ادارات و شرکت‌ها به کارمندان خود اجازه می‌دهند در این روز مرخصی بگیرند و خرید کنند. حتی بسیاری از مردم برای خرید از فروشگاه‌هایی که در حراج بلک فرایدی حضور دارند به کشورهای دیگر سفر می‌کنند بلک فرایدی برای مردم علاوه بر خرید مایحتاج ضروری به معنای یک معامله پرسود همراه با رقابتی تنگاتنگ است. 6 آذر مصرف‌کنندگان ایران برای اولین بار خرید در چنین فضایی را تجربه خواهند کرد.

درباره بامیلو
مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است. بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا نیز به دلیل پهناور بودن کشور و ناهمگون بودن بافت بازار و هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار فروش دسترسی ندارند؛ بامیلو جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم می‌رساند. وب‌سایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش فناوری‌اطلاعات و بازاریابی  به فروش برسانند و ازسوی دیگر امکان خرید محصولات متنوع را برای همه ایرانیان در هر نقطه از ایران ممکن می‌سازد. برای خرید در بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران به www.bamilo.com مراجعه کنید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید