خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس اتاق بازرگانی تهران:

خصوصی‌سازی به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

        رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به این که آنچه در طول این سالها در عمل اتفاق افتاد بیشتر واگذاری بابت رددیون دولت، سهام عدالت و درآمدزایی بوده است گفت: هیچ کدام از این موضوعات در راستای اهداف خصوصی سازی نیست.

 

        به گزارش تسنیم؛ یحیی آل اسحاق در یک برنامه رادیویی با اشاره به ابلاغ اصل 44 قانون اساسی در سال 84 گفت: این اصل اهدافی را در اقتصاد کشور دنبال می کند و بر اساس آن بخش زیادی از سهام دولت به فروش رسیده که بخشی از عملکرد آن نیز در جهت اهداف آن بوده است.رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: بر اساس گزارشی که توسط سازمان بازرسی کشور و مرکز پژوهشهای مجلس در خصوص عملکرد واگذاریها از زمان ابلاغ اصل 44 منتشر شده، عملکرد واگذاریها مثبت نیست و در سالهای گذشته خصوصی سازی به اهداف کمی و کیفی و نیز کارایی خود دست نیافته است.

       وی در خصوص عملکرد سازمان خصوصی سازی در دولت یازدهم نیز گفت: بر اساس آمار منتشر شده 26 درصد کل واگذاریها از سال 84 تاکنون در دولت یازدهم اتفاق افتاده که نکته خوب و مثبتی در کارنامه خصوصی سازی است.

       آل اسحاق در ادامه با اشاره به این که آنچه در طول این سالها در عمل اتفاق افتاد بیشتر واگذاری بابت رددیون دولت، سهام عدالت و درآمدزایی بوده است افزود: باید تلاش کنیم خصوصی سازی به اهداف واقعی خود در اقتصاد برسد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید