خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

20461 نفر تا دو سال آینده در وزارت کشاورزی جذب می شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر پایه سندهای ارائه شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برای جوان سازی بدنه وزارت جهاد کشاورزی تا سال 1396، جذب 20 هزار و 461 نفر را در دستور کار داریم.
«محمدعلی جوادی» شنبه در نشست معاونان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رئیس جمهوری افزود: اکنون 30 هزار پست خالی در وزارت جهاد کشاورزی داریم که به دلیل تنوع و گستردگی فعالیت های وزارتخانه، از دل دهستان ها تا مرکزهای خدمات مشاوره ای و علمی در سطح شهرها پراکنده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: با توجه به تمرکز بازرگانی در بخش کشاورزی با کمبود نیروی انسانی در رشته های علوم اجتماعی، اقتصاد کشاورزی و حقوق روبروییم که امیدواریم بزودی برطرف شود.
جوادی گفت: از بخش منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی دو سند به سازمان مدیریت ارائه شده است که امیدواریم بزودی با هماهنگی صورت گرفته، تصویب شود.
وی افزود: تا پیش از ادغام این وزارتخانه با جهاد سازندگی در سال 1381، 150 هزار کارمند داشتیم که این رقم امسال به 62 هزار و 653 نفر رسیده است.
به گفته او، تا پایان سال 1396، 50 هزار و 467 نیرو جداسازی می شوند.
جوادی اضافه کرد: در سال های گذشته بر پایه قانون و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، 10 هزار مهندس ناظر در بخش کشاورزی جذب شدند که هنوز برای 1350 نفر از آنان تامین اعتبار نشده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد «توازن رشته ای در جذب ناظران بخش کشاورزی رعایت نشده است».
جوادی افزود: همچنین سند طرح جامع مدیران آینده وزارتخانه با نام جانشین پروری تهیه شده است.

** ساختمان تازه وزارت کشاورزی تا پایان سال آینده بهره برداری می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: درباره ساختمان وزارت جهاد ظلمی به ما شد و معاونان و سازمان های مختلف وزارت جهاد کشاورزی در 14 نقطه استان تهران و حتی البرز پراکنده شدند.
به گفته او، مصوبه ای با حمایت دولت در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت تا با فروش ساختمان ها و تجهیزات ساختمان تازه ای به مساحت 82 هزار مترمربع گرفته شود.
جوادی از پایان عملیات اجرایی 28 هزار مترمربع این ساختمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آینده ساختمان تازه وزارت جهاد کشاورزی به بهره برداری کامل برسد.
به نوشته تارنمای وزارت جهاد کشاورزی، این وزارتخانه وظیفه سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت در حوزه کشاورزی و دامی را در بخش روستایی و عشایری بر عهده دارد.
همچنین انجام پژوهش، آموزش و ترویج در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری، کشاورزی، دام و آبزیان و حمایت از سرمایه گذاری، بیمه تولیدها، تسهیلاتی و... از دیگر وظیفه های وزارت جهاد کشاورزی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید