خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 هواپیمایی نفت:

 هیچ مسئولیتی در قبال مسافران نداریم

مدیران هواپیمایی نفت در واکنش به اعتراض مسافران به تاخیر و لغو پرواز شماره ۲۶۰۹ یزد -تهران این ایرلاین اعلام کردند هیچ مسئولیتی در قبال مسافران ندارند، شماری از مسافران شب گذشته را در فرودگاه یزد سرگردان بودند.
یکی از مسافران پرواز شماره 2609 نفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: ساعت پرواز ما از یزد به تهران 19 و 10 دقیقه بود اما تا ساعت 20 هیچ خبری از اعلام دریافت کارت پرواز و سوار شدن به هواپیما نشد.وی ادامه داد:

تا این‌که حدود ساعت 8 شب به مسافران اعلام شد برای دریافت کارت پرواز اقدام کنند. همان زمان اعلام کردند که هواپیما پرواز شماره 2609 در حال تیک‌آف از فرودگاه مهرآباد است و تا یک ساعت دیگر یعنی ساعت 9 شب در فرودگاه یزد فرود می‌آید.وی با بیان این‌که این درحالی بود که پرواز سایر خطوط هوایی در همان زمان در حال انجام بود و هیچ مشکلی نداشتند، تصریخ کرد:‌ ساعت 8 و 20 دقیقه شب مجددا به مسافران اعلام شد پروازی که قرار بود از تهران به یزد آمده و مسافران را به تهران منتقل کند به دلیل افق دید کم در فرودگاه یزد به سمت مهرآباد برگشته است.وی با بیان این‌که پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، ایرلاین‌ها هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند، گفت: پس از حدود سه ساعت تاخیر در انجام پرواز، پرواز کنسل شد. موضوع جالب این‌که نماینده هواپیمایی نفت در فرودگاه یزد در پاسخ به اعتراض مسافران با صراحت اعلام کرد هواپیمایی نفت هیچ مسئولیتی در قبال مسافران ندارد.وی بیان کرد: وضع حمل ونقل هوایی کشور هر روز بدتر از دیروز می‌شود و در این بین مشخص نیست چرا سازمان هواپیمایی این بخش را به حال خود رها کرده است. شاید با آزادسازی نرخ‌ها سازمان هواپیمایی که متولی بخش حمل و نقل هوایی است کلا بیخیال این بخش شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید