خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


نظرسنجی سرآمدی دیجیتال برگزار می شود

به گزارش دبیرخانه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی، اولین دوره "نظرسنجی سرآمدی دیجیتال" با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار می گردد. قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی به انجام خواهد رسید تا ضمن ایجاد مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکتها در فضای دیجیتال را نمایان سازد. بر این اساس معیارهای اصلی موردسنجش در این نظرسنجی شامل 1) وضعیت وب‌سایت شرکت 2) حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 3) تبلیغات و اطلاع‌رسانی دیجیتالی 4) تولید و انتشار محتوای آنلاین و درنهایت 5) فروش و ارائه خدمات آنلاین است که بر اساس نظر عموم جامعه خواهند بود.

قابل‌ذکر است برای دستیابی به نتایج جامع و قابل‌اتکا، کلیه برندهای معتبر در30 گروه کالا و خدمات این رویداد، در سایت رسمی کنفرانس تبلیغات دیجیتالی ثبت گردیده و تحت نظرسنجی قرار دارند. لذا شرکتهای سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی معرفی شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین شروع نظرسنجی مردمی از 5 آذر و پایان آن به تاریخ 25 دی ماه خواهد بود و اعلام نتایج در روز کنفرانس به تاریخ 27 بهمن ماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد انجام خواهد شد.
از کلیه علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی و ابزارهای دیجیتال دعوت می‌شود با مراجعه به سایت نظرسنجی سرآمدی دیجیتال به آدرس www.DigiAdConf.ir و با شرکت در نظرسنجی و ثبت نظرات خود در این نظرسنجی، ضمن همراهی با برگزارکنندگان این رویداد، از جوایز ویژه آن شامل بازدید از نمایشگاه فناوریGitex2016  دبی برای 3 نفر از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی بهره‌مند گردند. امید است حضور و همراهی شما بتواند زمینه توجه بیشتر کسب ‌و کارها به راهکارهای دیجیتال و بلوغ دیجیتالی آن ها را فراهم آورد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید