خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران:

تبدیل علم به محصول و خدمات با کسب مهارت های فنی و حرفه ای
 کشورمان در تولید علم رتبه اول در سطح خاور میانه و رتبه  16 در دنیا است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با حضور در برنامه زنده +98 رادیو اقتصاد با موضوع اهمیت و نقش آموزش های فنی و حرفه ای در کسب و کار، آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای را در تبدیل علم به محصول و خدمات را بسیار موثر دانست. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور با بیان این مطلب که کشورمان ایران سرشار از سرمایه‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی است، خاطر نشان ساخت:

جوانان ایرانی دارای ایده ها و استعدادهای عالی در زمینه های مختلف می باشند و تلاش این مجموعه در جهت دریافت پیشنهادات و ایده‌های سازنده و ارائه مهارت های متناسب با ایده ها در راستای اشتغال جوانان ایرانی می باشد. وی با اشاره به رتبه اول کشورمان در تولید علم در سطح خاور میانه و رتبه  16 در دنیا، اذعان داشت: کشورمان در تبدیل علم به تجاری سازی، محصول، خدمات، کالا، فن بازار و ... در دنیا دارای رتبه ی 130 می باشد و ما باید همه تلاش کنیم تا علم را به ثروت تبدیل و فرهنگ غلط مدرک گرایی و پشت میز نشینی را از جوانان ایرانی دور نماییم.به گفته ی مدیرکل استان تهران سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تعریفی مهارتی از نوآوری یعنی تبدیل یک ایده به محصول که قابل فروش باشد و نیز شعار هر ایرانی یک مهارت، با رویکردی بالنده آموزش های بازارمحور به همراه بازاریابی و فروش را در دستور کار نهادی خود قرار داده است.
وی با تأکید بر توسعه ی روحیه ی پژوهشگری در مدارس، بیان داشت: آموزش مهارت را باید به شکل پررنگی از دوران کودکی و نوجوانی در مدارس کشور آغاز نموده و کودکان و نوجوانان را با پول و کسب و کار درست و شرافتمندانه آشنا نمود تا در آينده به انسان هایی خلاق تبدیل شوند. خانپور در پایان سخنان خود عدم استقبال خانواده ها و جوانان از مهارت های فنی و حرفه ای و کاربلدی را یکی از عوامل بیکاری دانست و ارتقای دانش و نگرش جامعه در حوزه مهارتی و کارآفرینی را زمینه ساز اشتغال پایدار عنوان نمود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید