دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در 29 و 30 دی ماه سال جاری برگزار می شود
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند در راستای تعهد به قطعنامه سال اول با در نظر گرفتن اصول مشارکت و علمی بودن، در جهت تقویت و تسریع توسعه دانش برند در بدنه شرکت ها و سازمان های خصوصی و با نگرش ناشی از همراهی ارگان ها و سازمان های دولتی، بر خود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتری برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش در 29 و 30 دی ماه سال 1394 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار نماید. شایان ذکر است ماهنامه کارآفرین ناب حامی رسانه ای کنفرانس استراتژی برند می باشد.
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان