خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


واشنگتن:

خروج نام بانک سپه از فهرست تحریم‌ها برای اثبات «حسن‌نیت» بود

یک مقام آمریکایی می‌گوید واشنگتن برای نشان دادن حسن‌نیت خود با درخواست خروج نام بانک سپه از فهرست تحریم‌های بین‌المللی موافقت کرد.به گزارش  فارس، یک مقام آمریکایی می‌گوید واشنگتن برای نشان دادن حسن نیت خود نام بانک سپه را از فهرست تحریم‌ها خارج کرده است. به نوشته المانیتور تصمیم خروج نام بانک سپه از فهرست تحریم‌های آمریکا روز 17 ژانویه (یکشنبه) در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل اتخاذ شده است.

به ادعای مقامات آمریکایی، پس از آنکه نماینده ونزوئلا از واشنگتن خواسته نام این بانک را از فهرست تحریم‌های خود خارج کند، واشنگتن تصمیم گرفته که برای نشان دادن حسن نیت با این تصمیم مخالفت نکند. یک مقام دولت آمریکا به المانیتور گفته است: ما این را به عنوان اقدامی که می‌تواند اعتمادساز باشد و نشانه‌ای از حسن نیت دیدیم.
روز شنبه یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی تائید کرد که ایران گام‌های لازم برای اجرایی شدن توافق هسته‌ای را برداشته است. بعد از انتشار این گزارش آمریکا و اروپا تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را رفع کردند، اما تحریم‌هایی را که به بهانه‌های دیگر وضع شده بود، حفظ کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید