خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شد:

برگزاری جشنواره فروش واحدهای مسکونی، تجاری، اداری توسط شرکت های بنیاد مستضعفان

به مناسبت دهه مبارک فجر شرکت های بزرگ , فعال بنیاد مستضعفان در صنعت ساخت و ساز ، جشنواره فروش و پیش فروش واحد های مسکونی ، تجاری و اداری خود را در سراسر کشور آغاز کردند.به مناسبت دهه مبارک فجر در یک مقطع زمانی محدود شرکت های بزرگ فعال بنیاد مستضعفان در صنعت ساخت و ساز ، جشنواره فروش و پیش فروش واحد های مسکونی ، تجاری و اداری خود را در سراسر کشور آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ما  مهندس مجتبی کمیلی مدیر عامل سازمان عمران و مسکن ایران با اعلام خبر فوق گفت : در جشنواره ویزه فروش و پیش فروش  عرضه تولیدات  14 شرکت فعال و خوشنام این حوزه با برند های معتبر با هدف تقویت رونق بازار مسکن و همچنین با تسهیلان ویزه جهت سرمایه گذاری و یا ارایه برای مصرف کنندگان نهایی واحد های مسکونی ، تجاری و اداری  پیس بینی شده است .
 مدیر عامل شرکت عمران و مسکن ایران با تاکید بر  رعایت  کلیه استاندارد های ساخت کشور در کلیه واحد های عرضه شده در این جشنواره گفت :  واقعیت است است که رونق بازار ساخت و ساز نیاز به محرک ها و حمایت های همه جانبه همه سازمان های دست اندرکار  دارد تا ضمن تاثیر مستقیم بر اقتصاد کشور ، نیاز های مخاطبان را  اول در بخش کمی  و دوم در بخش کیفی  تامین و حتی توسعه و ارتقا بخشند .

 وی خاطر نشان کرد : حدود 14 شرکت فعال بنیاد مستضعفان با این هدف  راهبردی با حداکثر توانایی خود وارد میدان عمل شده اند و امیدوارم با توجه به امکانات و حجم تولیدات این شرکت ها و همچنین تسهیلات پیش بینی شده بتوانیم  نیاز مخاطبان را تامین کنیم و  اعتماد آنها را خالصانه جلب ایجاد کنیم  . مدیر عامل شرکت عمران و مسکن ایران مهمترین تسهیلات پیش بینی شده جشنواره فروش و پیش فروش را  تحویل  و سکونت در واحد مسکونی با  پرداخت 50 درصد ارزش واحد خریداری شده و پرداخت الباقی مبلغ ان به صورت  اقساط 12 ماهه  عنوان کرد. وی  مهمترین شهرهای هدف جشنواره چنین برشمرد :تهران ـ رشت ـ اصفهان ـ شیراز ـ یزد ـ مشهد ـ کیش ـ بابلسر ـ بندر انزلی ـ بیرجند ـ مراغه ـ نمک آبرود ـ خانه دریا منطقه مازندران   و گفت علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر ، هر گونه پیشنهاد و انتقادی می توانند با شماره تلفن های 60 ـ‌50 ـ 40 ـ 30 ـ 25917020 ـ 021 تماس حاصل کنند .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید