خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

زمین کشاورزی هم وثیقه وام می‌شود
مدیرعامل بانک کشاورزی :

بدهی دولت به بانک کشاورزی 70 هزار میلیارد ریال است؛
زمین کشاورزی هم وثیقه وام می‌شود؛
بانک کشاورزی از بانک‌های زیان‌ده محسوب نمی‌شود؛

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بدهی دولت به بانک کشاورزی ۷۰ هزار میلیارد ریال است، گفت: زمین و تأسیسات آتی‌الاحداث به عنوان وثیقه وام پذیرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگارما، مرتضی شهیدزاده، مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع خبر نگاران گفت: با همکاری مجلس و دولت از محل منابع صندوق توسعه ملی به صورت ریالی سهمی برای بخش کشاورزی به صورت ریالی در نظر گرفته شده است که ما به نحو مطلوب، این منابع را به بخش‌های مختلف اختصاص داده‌ایم. وی افزود:از محل صندوق توسعه ملی مبلغ 6 هزار میلیارد ریال به طرح‌های توسعه آب و خاک، 10 هزار میلیارد ریال به طرح‌های توسعه کشت گلخانه‌ای و پرورش ماهی در قفس، مبلغ 17 هزار میلیارد ریال برای پشتیبانی از تولید گوشت قرمز و مبلغ 3 هزار میلیارد ریال به مناطق محروم اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل بانک کشاورزی اظهار داشت: ما به عنوان یک بانک تخصصی، بانکی پیشرو در سیستم بانکداری هستیم و اولین سیستم بانکداری متمرکز را اجرا کرده‌ایم به طوری که کشاورزانی که زیر 20 میلیون تومان درخواست وام داشته باشند می‌توانند با حضور در بانک و پر کردن فرم ظرف 48 ساعت بدون کوچکترین معطلی وام را دریافت کنند. شهیدزاده اظهار داشت: همچنین این امکان وجود دارد که تقاضای درخواست وام را به صورت اینترنتی تبدیل کنیم. مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بانک کشاورزی بازوی اجرایی دولت در توسعه بخش کشاورزی است، اظهار داشت: به عنوان این بازوی دولت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید بیشترین سرمایه را در بین بانک‌های دولتی داشته باشیم بنابراین با مذاکرات لازم با مجلس و دولت و قول دولت و مجلس قرار شده تا در برنامه ششم و در بودجه سال 94 و همچنین لایحه خروج از رکود سرمایه‌ این بانک به 80 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

شهیدزاده بیان داشت: با این کار قدرت قانونی ما 5 برابر می‌شود و می‌توانیم خدمات بیشتری به کشاورزان ارائه کنیم. وی افزود: تعداد بیمه‌گذاران از 715 هزار نفر به 2 میلیون نفر رسیده است. شهیدزاده اظهار داشت: در حال حاضر بانک کشاورزی از بانک‌های زیان‌ده محسوب نمی‌شود. شهیدزاده در مورد اصلاح اساسنامه بانک کشاورزی بیان داشت: یکی از خواسته‌های ما اصلاح اساسنامه بانک کشاورزی است و این کار به خاطر سرعت دادن به خدمات‌رسانی به بخش تولید است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید