خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


وحید دستجردی :

افزایش قیمت دلار اهرم دولت برای جبران کسری است
 دفن سیب‌زمینی از سوی دولت تدبیر کار سخیفی بود
اکثر دولتی‌ها زمینه تجارت دارند
وظیفه اصلی شکوفایی اقتصادی به عهده دولت است
استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی معنا نمی‌دهد

وزیر سابق دولت گفت: کسانی که در میز مذاکره نشسته بودند افراد سیاستمدار بودند اما وقتی همه مشکلات را به تحریم گره زدند و گفتند با رفع تحریم مشکل آب و رکود حل خواهد شد، مسلم است که فشار دشمن بیشتر می‌شود.وی افزود: اکثر دولتی‌ها زمینه تجارت دارند و شاید خیلی از نزدیک با مشکلات مردم مواجه نبوده‌اند، آیا گران کردن بلیت‌های هواپیما تاثیری بر پروازهای ما داشته است یا خیر، مردم ساعت‌ها برای سوار شدن به هواپیما انتظار می‌کشند و زمانی که وضعیت نامناسب هواپیماها را می‌بینند متوجه این عدم تاثیرگذاری می‌شوند. دولتی که با شعار تدبیر روی کار آمد نباید کارهای زشت و سخیفی چون دفن کردن سیب‌زمینی از آنها سر بزند.وحید دستجردی در خصوص افزیش قیمت دلار گفت: یکی از راه‌های تامین اعتبارات دولت، فروش دلار است. آنها دلار را در بیرون از بانک مرکزی می‌فروشند بنابراین مشخص است که قیمت دلار توسط دولت اهرمی است برای اینکه بتوانند کسری‌های خود را برطرف کند. کاملا مشخص بود که برجام فقط یک تاثیر سیاسی می‌گذارد. البته درباره برجام نظر من همان نظر مقام معظم رهبری است و کسانی که در گفت‌وگوهای برجام شرکت داشتند، تلاش خود را انجام دادند و تا این حد به نتیجه رسیده است.

*استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی معنا نمی‌دهد

ارتباط با کشورهای دیگر دنیا از جمله کشورهای صنعتی برای ما می‌تواند مفید باشد، بنده در زمان تصدی وزارت بهداشت در صورتی قرارداد می‌بستیم که اعلام می‌کردیم به شرطی اجازه واردات دارو را می‌دهیم که به مدت یک سال واردات را انجام دهند اما بعد از آن این تولیدات در داخل کشور انجام شود تا ما بتوانیم خودکفا شویم. استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی معنا نمی‌دهد، اگر می‌خواهند فقط از این قراردادها پورسانت بگیرند و به فکر جیب خود باشند باید بگوییم که وای به حال مردم ما در حالی که باید به این فکر بود که نرویم فقط بنز وارد کنیم بلکه تکنولوژی تولید بنز را به کشور بیاوریم.

* وظیفه اصلی شکوفایی اقتصادی به عهده دولت است
در مساله شکوفایی اقتصادی که اساس آن حمایت از تولید است، وظیفه اصلی به عهده دولت است و اخیرا نیز تولیدکنندگان اعلام کردند 2 هزار میلیاردی که به تولید اختصاص داده شده، به چه کسی داده‌اند. لذا حمایت از تولید بسیار امر مهمی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید