خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


محمد ابراهیم حسن نژاد:

8 هزار میلیارد ریال از طلب کشاورزان پرداختی شد

قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: بیش از 8 هزار میلیارد ریال از خسارت 10 هزار میلیارد ریالی کشاورزان پرداخت شد.محمد ابراهیم حسن نژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه خسارات کشاورزان با پیگیری و حمایت وزیر جهاد کشاورزی و همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تامین و پرداخت شده است افزود: 1500 تا 2 هزار میلیارد ریال باقی مانده طلب کشاورزان نیز تا پایان سال و در 20 روز آینده پرداخت و تسویه می شود. وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده دولت 10 هزار و 300 میلیارد ریال برای تامین اعتبارات صندوق بیمه محصولات کشاورزی اختصاص می دهد. قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی افزود: برای جبران خسارات احتمالی سرمازدگی که معمولا در فصل بهار اتفاق می افتد نیز در حدود 10 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

حسین نژاد گفت:‌ هم اکنون سالانه بیش از 3 میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی زراعی 520 هزار هکتار باغ؛ 700 میلیون قطعه طیور و 9 میلیون واحد دامی تحت پوشش بیمه قرار دارند. وی افزود: امسال سطح پوشش بیمه کشاورزی در بخش زراعت 400 هزار هکتار افزایش یافته و تعداد بیمه گذاران نیز به بیش از 120 هزار نفر رسیده است. قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: تلاش داریم با مشارکت کشاورزان برای ارتقای کیفیت خدمات و توسعه گزینه های بیمه ای اقدام کنیم.
حسین نژاد از اجرای روش تهاتر خبر داد و افزود: در این روش میزان تعهدی که بیمه گر می پردازد نسبت مناسبی با میزان خسارات دارد با اجرای این روش میزان پرداخت تعهدات در بخش زراعت، دام و طیور و آبزیان افزایش یافت. وی درباره تاثیر اجرای روش تهاتر گفت: با اجرای این روش بیمه گر برای بیمه های بزرگ تمایل بیشتری خواهد داشت و همچنین بیمه خسارات کوچک از ضریب ریسک خارج می شود و برای این بخش از خسارات حق بیمه ای دریافت نخواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید