خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


نوبخت :

 دولت نیاز باشد لایحه دودوازدهم می‌دهد

سخنگوی دولت گفت: دولت نیاز باشد لایحه دودوازدهم می‌دهد. افزود:امیدواریم مجلس در وقت لازم بودجه را به دولت بدهد، حتی اگر هفته سوم فروردین هم بودجه را به دولت بدهد، خوب است.به گزارش  تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، با اشاره به سفر هیئت دولت به استان یزد، اظهار داشت: استقبال مردم از سفر رئیس‌جمهور به یزد بی‌نظیر بوده و شور عجیبی را در خدمتگزاران دولت به وجود آورد.سخنگوی دولت درباره ارائه بودجه چنددوازدهم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 26 یا 27 دی‌ماه بودجه را به مجلس دادیم.

وقت لازم برای بررسی بودجه در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی چیزی در حدود 30 الی 40 روز است، اما در قانون پیش‌بینی نشده که نمایندگان 3 هفته مجلس را برای انتخابات تعطیل کنند.وی درباره هجمه‌ها به دولت گفت: هرگونه اتهام ناروا جرم و فساد است. کسی نمی‌تواند خود را در جایگاه شاکی و دادگاه و قاضی قرار دهد، شدنی نیست و دولت این‌گونه مسائل و اتهامات را به قوه قضائیه ارجاع  می‌دهد.وی افزود: ارائه بودجه در 15 آذر به مجلس را این دولت احیا کرد و هیچ‌یک از دولت‌های گذشته در این تاریخ به مجلس ارائه نمی‌داد، اما به مقررات احترام خواهیم گزارد و با برادران‌مان در مجلس به مشکل نخواهیم خورد. کار راحت‌تر را انتخاب نخواهیم کرد و با مجلس در این زمینه صحبت می‌کنیم، اگر نیاز باشد دودوازدهم می‌دهیم.
سخنگوی دولت تأکید کرد: رشد اقتصادی در سه‌ماهه سوم امسال هشت‌دهم مثبت و برای ٩ماهه اول نیز ٧دهم مثبت بوده و پیش‌بینی می‌کنیم رشد اقتصادی امسال این رشد به مثبت یک درصد برسد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید