خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 محمد سعیدی کیا:

اقتصاد مقاومتی باید جزو هویت ملی ما شود
انجام کار اقتصادی با نرخ سود ۲۲ درصد ممکن نیست
اگر سود بانکی کاهش نیابد با مشکل مواجه می‌شویم
کشور با پول نفت آباد نمی‌شود

 رئیس بنیاد مستضفان با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند این هستیم که جزئی از هویت ملی شود، گفت: این موضوع باید از دولت شروع شود زیرا دولت پرچمدار و بسترساز است و مهمترین کار برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسترسازی آن است تا مردم در آن سمت حرکت کنند و هم مردم و هم مسئولین به این باور برسند که اقتصاد مقاومتی با حضور ملت محقق خواهد شد.به گزارش خبر نگار ما  محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفین در اختتامیه کنگره ملی اقتصاد مقاومتی با اشاره به این که ما تجربیات خوبی مانند جنگ، انقلاب و انتخابات را داشته ایم گفت: هر یک از این موضوعات برای ما توفیقات روز افزونی را داشته اند که قبل از این توفیقات نیازمند این است که این امر جزئی از هویت ما شود. در انتخابات، جنگ و دفاع مقدس همین گونه بوده است.

محمد سعیدی‌کیا با اشاره به برگزاری موفق کنگره ملی اقتصاد مقاومتی گفت: همه با هم باید به دنبال ایجاد جنبش اقتصاد مقاومتی باشیم و باید از تجربیات خوب گذشته مانند پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس در این زمینه استفاده کنیم.سعیدی کیا اظهار کرد: اگر این باور در تمام ارکان کشور به صورت مشترک ایجاد شود موفقیت در اقتصاد مقاومتی نیز حاصل می شود و این کنگره هم تلاش می‌کند همین راه را برود و اقتصاد مقاومتی را جزئی از هویت مردم نشان دهد.
وی افزود: برای توفیق هر موضوعی باید جزئی از هویت ملی شود و همه ارکان به آن باور یکسان داشته باشند.
سعیدی‌کیا با اشاره به نرخ سود بانکی 22 درصد در نظام بانکی کشور گفت: در شرایط فعلی  هیچ کار اقتصادی با 22 درصد سود جواب نمی‌دهد واز نظر اقتصادی تامین سرمایه با این روش  به صرفه نیست و اگر سود بانکی کاهش نیابد برای افزایش تولید و بهره وری  با مشکل مواجه خواهیم شد. البته بانکها با روش‌های خود نرخ 22 درصد را افزایش می‌دهند.
سعیدی‌کیا ادامه داد: برای حضور مردم در عرصه باید اعتماد آنها جلب شود و مسئولین باید به این مردم اعتماد کنند زیرا مردم ایران بسیار تیزهوشند و وقتی اعتماد می‌کنند کار به سرانجام می‌رسد و باور کنیم مردم توانایی آن را دارند اما باید بستر حضور فراهم شود.
وی تاکید کرد: کشور با پول نفت آباد نمی‌شود و این موضوع در چند سال اخیر تجربه شد و آبادی با حضور مردم رخ خواهد داد. هر چه بیشتر شاهد افزایش این حضور باشیم کشور آبادتر خواهد شد زیرا مرزها و دست‌ها کشورها را آباد می‌کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید