خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


جانباز خبر داد :

جذب ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در بخش آبفا
 تلاش می‌کنیم مشترکان با کمبود آب مواجه نشوند

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از جذب بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم مشترکان با کمبود آب مواجه نشوند چرا که در سال آینده طرح‌های آبرسانی کشور دچار تحول اساسی خواهد شد.
به گزارش فارس ، حمیدرضا جانباز با بیان این مطلب که سال 95 سال تحول اساسی در اجرای طرح‌های آبرسانی کشور خواهد بود گفت:در سال آینده طرح‌های آبرسانی کشور دچار تحول اساسی خواهد شد و سرعت اجرای پروژه‌های آبرسانی افزایش می‌یابد.

وی به دستاوردهای صنعت آب و فاضلاب در سال 94 اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین کاری که سال گذشته در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفت، تامین اعتبارات مجتمع‌های آبرسانی روستایی بوده است که هم از محل ردیف‌های طرح تملک دارایی افزایش بسیار خوبی داشت و هم از محل صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی لحاظ شد.
جانباز با اشاره به اینکه، در زمینه جذب اوراق مشارکت اقدام بسیاری در این سال صورت پذیرفت، افزود: در سال 94 موفق به جذب بیش از 1000 میلیارد تومان اوراق مشارکت شدیم.وی ادامه داد: از محل فاینانس ماده 56 و استفاده از منابع مالی بانکی جهت تامین لوله های مورد نیاز طرح‌های آبرسانی اقدام بسیار خوبی صورت گرفت و بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان در این خصوص سرمایه گذاری شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تسریع در روند اجرای طرح‌های آبرسانی کشور در سال جدید گفت: با اجرایی شدن قراردادهای بانک پارسیان و بانک سپه و تامین لوله مورد نیاز برای طرح‌های انتقال آب، تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن اهداف طرح‌های آب‌رسانی محقق شود.وی مهم‌ترین هدف در سال 95 را تامین آب شرب پایدار برای مشترکان دانست و افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از پیک مصرف آب در اوج گرمای تابستان 95 به سلامت گذر کنیم و مشترکان با کمبود آب مواجه نشوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید