خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 علی خدایی:

حق مسکن ۴۰هزارتومانی کارگران از فروردین 95 اعمال می شود

مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار ایران درباره افزایش ۲۰هزارتومانی حق مسکن کارگران گفت: مطابق وعده آقای ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه حق مسکن باید از این ماه (فروردین ماه سال جاری) در فیش حقوقی کارگران اعمال شود.
به گزارش تسنیم، علی خدایی در گفتگو با تسنیم، درباره اجرایی شدن افزایش 20هزارتومانی حق مسکن کارگران از فروردین ماه 95 گفت: مطابق وعده آقای ربیعی، وزیرتعاون، کار و رفاه حق مسکن باید از این ماه (فروردین ماه سال جاری) در فیش حقوقی کارگران اعمال شود.

وی ادامه داد: نمایندگان کارگران معتقد هستند که افزایش 20هزارتومانی حق مسکن در سال 93 تصویب شد و باید در سال 94 اجرایی می‌شد، اما بعدها متوجه شدیم که وزارت کار این مصوبه را به دولت ارائه نکرده بوده است، اما در جلسه شورای عالی کار 94 ربیعی به کارگران وعده اجرایی شدن این مصوبه را داد. مطابق این وعده کارگران باید در سال جاری ماهانه 40 هزار تومان حق مسکن دریافت کنند. مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار ایران بیان کرد: حق مسکن عددی ناچیز است که در حال حاضر به یکی دیگر از مطالبات کارگری تبدیل شده است. هیئت دولت روحانی که طی 12 ماه سال گذشته فرصت بررسی مصوبه افزایش 20هزارتومانی حق مسکن 13میلیون کارگر را نداشت، آیا به‌زودی این مصوبه را برای افزایش حق مسکن کارگران به 40هزار تومان از فروردین 95 تأیید می‌کند؟

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید