خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


برگزاری پنجمین همايش ملي و چهارمین همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" در مرداد ماه 1395

به گزارش پيك مهارت آنلاين و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با موافقت ریاست محترم سازمان  پنجمين همايش ملي و چهارمین همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در مرداد ماه  1395 برگزار می شود.
بر اساس اين گزارش: ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، نشر مدیریت دانش در حوزه مهارت آموزی، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملی و بین‌المللی، فراهم كردن زمينه مشاركت صاحبنظران داخلي و بين‌المللي در حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال، شناسایی چالش‌های امروز و فردای حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال و ... از جمله اهداف برگزاري پنجمین همایش ملی و چهارمین همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در دو بعد ملی و بین المللی است.

به گزارش پيك مهارت آنلاين، پنجمین همایش ملی و چهارمین همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در محورهاي تضمین کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد تقاضا محوری -چالش‌های نظام آموزشی کشور از تحصیل تا اشتغال - توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت ذینفعان -  فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، اقتصاد مقاومتی و امنیت اجتماعی - مهارت آموزی، توسعه کارآفرینی، اشتغال در برنامه ششم توسعه- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات- مشاوره و هدایت آموزشی، رویکردی حیاتی در فرصت‌های شغلی- آینده پژوهی و باز اندیشی در آموزشهای فنی و حرفه‌ای با رویکرد ملی و بین‌المللی برگزار می شود.
اين گزارش مي افزايد: امید است با مشارکت پژوهشگران درون و برون سازمانی بخصوص بخش خصوصی ، مشابه سنوات گذشته شاهد برگزای هرچه باشکوه تر این همایش باشیم.به گزارش پيك مهارت آنلاين، مهلت ارسال چکیده مقاله 15/2/1395، مهلت ارسال مقاله کامل 31/3/1395 و زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال 95 است.اين گزارش مي افزايد: دبیرخانه همایش دفتر پژوهش وبرنامه ریزی سازمان می باشد. علاقمندان مي توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  نحوه مشارکت در برگزاری همايش با شماره 32519727- 026 تماس و در خصوص نحوه تنظيم و ارسال چکيده و مقاله کامل به آدرس  http://hamayesh.irantvto.ir  مراجعه نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید