خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 کامران :

جای اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۵ خالی است
 مناطق آزاد به راحتی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس عدم توجه به مشکلات کارگران، بازنشستگان و بیمه‌های روستایی و عشایر را از مشکلات بودجه ۹۵ دانست.به گزارش  تسنیم "پویا"، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس در مخالفت با لایحه بودجه سال 95، با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد صیاد‌شیرازی، گفت: کسی که می‌خواهد اقتصاد مقاومتی را اجرا کند باید از مرام شهید صیادشیرازی بیاموزد. شهید صیادشیرازی در همه جبهه‌ها تابع حکم نبود، بلکه تابع تکلیف بود.

وی افزود: مدیران و مسئولان کشور اگر می‌خواهند اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند باید از زندگی خودشان شروع کنند و کسی که ساده زندگی نمی‌کند، نمی‌تواند اقتصاد مقاومتی را  اجرا کند.نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در بودجه جایش خالی است، اظهار داشت: من بارها ناظر سفرهای خارجی بودم که هزینه‌های بسیاری خرج می‌شود و بعد از این همه سفر خارجی حالا مسئولین به راحتی می‌گویند که خارجی‌ها دبه کرده‌اند. اقتصاد مقاومتی این نیست.کامران در ادامه متذکر شد: در بودجه 94 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف بود بر بودجه مناطق آزاد نظارت کند، اما این کار انجام نشد.وی افزود: مناطق آزاد در همه جای دنیا در صادرات، معافیت مالیاتی دارد نه در حوزه قاچاق و واردات که در مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی کشور ما در حوزه واردات معافیت مالیاتی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: اگر از ظرفیت مناطق آزاد درست استفاده می‌کردیم اقتصاد ما غیرنفتی می‌شد. ما به زور از مردم مالیات می‌گیریم در حالی که مناطق آزاد به راحتی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.کامران با بیان اینکه در لایحه بودجه ردیف‌ها و جداول بررسی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: من بارها گفته‌ام در بررسی کلیات بودجه اول ردیف‌ها و جداول را بررسی کنند. جدول 17 که به فرهنگ اختصاص دارد به «از ما بهتران» تعلق می‌گیرد. آیا پول‌های جدول 17 را نمی‌توان به قاریان، خبرنگاران و مداحان اختصاص داد.وی گفت: در بحث بنیه دفاعی کشور رهبر انقلاب می‌فرمایند حداقل 5 درصد بودجه عمومی کشور به این بخش اختصاص داده شود که در این مسئله کاری صورت نمی‌گیرد.وی در رابطه با احکام تصویب شده بیان داشت: در ماده 73 بازنشستگان نیروهای مسلح مطالباتی دارند که در سال گذشته 40 میلیارد اختصاص داده شد، اما امسال این مبلغ صفر شده است. در ماده 84 حقوق و مزایای مدیران عامل نباید بالاتر از 10 برابر شورای کار باشد، اما در هیچ کجای بودجه این مسئله اعمال نشده است.نماینده مردم اصفهان در مجلس به مشکلات برخی اقشار پرداخت و متذکر شد: مشکلاتی مانند بازنشستگان ذوب‌آهن، همسان‌سازی کارگران، مطالبات تامین اجتماعی، بیمه کشاورزان، بیمه روستایی و عشایر بر زمین مانده و در رابطه با بحران آب و شبکه‌ها و کانال‌های انتقال آب به فراموشی سپرده شده است.کامران در پایان خاطرنشان کرد: میادین مشترک هر سال در تبصره‌ها می‌آید، اما هیچ کاری صورت نمی‌گیرد که امیدوارم همکاران به گونه‌ای عمل کنند که در تبصره‌ها، عیب‌ها و نقص‌ها برطرف شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر