خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اپراتور دوم تلفن همراه خبر داد:

کاهش درتعرفه خدمات شبکه رومینگ بین‌الملل تلفن همراه کشور

ایرانسل مقرون‌به صرفه‌ترین تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ در عراق، آذربایجان، عربستان و ترکیه را عرضه کرد.گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل تلفن همراه کشور، توسط ایرانسل به مشترکین تلفن همراه ایران عرضه شده است. 

ایرانسل از عرضه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات رومینگ بین الملل تلفن همراه برای مسافران عراق، عربستان، ترکیه و آذربایجان و تا 96 درصد کاهش در تعرفه خدمات رومینگ اینترنت همراه در این کشورها خبر داد.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات رومینگ بین الملل، مشترکین سیمکارت های ایرانسل می توانند در سفرهای خارجی خود با حفظ شماره، به خدمات تلفن همراه دسترسی داشته و ارتباطات تلفنی خود را برقرار کنند. براساس این گزارش، با کاهش چشمگیر تعرفه مکالمات، ارسال پیامک و اینترنت همراه از طریق "اپراتورهای زین، آسیاسل و کوراک عراق"، "STC، اتصالات و زین عربستان، ترکسل ترکیه و آذرفون جمهوری آذربایجان، ارزان‌ترین تعرفه رومینگ بین الملل در کشورهای عراق، عربستان، ترکیه و آذربایجان توسط ایرانسل به مشترکین عرضه شد. روشن کردن سیمکارت ودریافت پیامک در کلیه اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ با ایرانسل رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای مشترکین در بر ندارد.ضمن آنکه با کاهش تا 96 درصدی تعرفه رومینگ اینترنت همراه در این کشورها، امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز در سفرهای خارجی با مقرون به صرفه ترین تعرفه دیتا برای مشترکین ایرانسل فراهم شد.
 براساس این گزارش، با اعمال تعرفه های جدید، در حال حاضر تعرفه هر دقیقه تماس در داخل کشور عراق از طریق اپراتور زین، 11هزار و 100ریال و از طریق اپراتورهای آسیاسل و کوراک این کشور 34هزار و 400 ریال تعیین شده است. تعرفه هر دقیقه مکالمه دریافتی از طریق رومینگ با اپراتور زین و آسیاسل هم 15هزار ریال و از طریق کوراک 12هزار و 40 ریال محاسبه میشود. این در حالی است که هر دقیقه تماس از طریق سیمکارتهای ایرانسل با ایران، از طریق رومینگ به شبکه زین عراق، 22هزار و 200 ریال و از طریق شبکه های آسیاسل و کوراکسل 75هزار و 680 ریال برای مشترکین هزینه در بر خواهد داشت. ارسال هر پیامک از طریق شبکه زین و آسیاسل برای مسافرین ایرانسلی عراق 5هزار و 180 ریال و از طریق شبکه کوراک 15هزار و 480 ریال محاسبه میشود. هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه از طریق زیرساخت شبکه های آسیاسل و کوراک هم در این کشور 10 هزار ریال می باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید