خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


فرهاد پرورش:

خرید ATR ایران به مشکل مالی و فاینانس خورد
۹۸ درصد مشکل سوختگیری در اروپا حل شد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از حل ۹۸ درصد مشکل سوختگیری در فرودگاه‌ کشورهای اروپایی خبر داد و گفت: در صورت حل مشکل مالی و فاینانس، هواپیماهای ATR امسال طبق برنامه وارد کشور می‌شوند.
به گزارش تسنیم، فرهاد پرورش در حاشیه کنفرانس مشترک وزیر راه و شهرسازی با وزیر حمل‌ونقل فرانسه اظهار کرد: مشکل سوختگیری در فرودگاه کشورهای اروپایی تقریبا 98 درصد برطرف شده و سه ایستگاه عملیاتی هنوز حل نشده است، آنهم ایستگاه‌هایی هستند که هنوز با تامین‌کننده سوخت آنها به تفاهم نرسیده‌ایم.

وی با بیان این‌که با ایرباس در بحث بازرگانی، فنی و عملیاتی کار می‌کردیم، افزود:‌به واسطه فشارهای آمریکا و تحریم‌های حوزه هوایی، ایرفراسن مانند سایر شرکت‌ها مجبور شد همکاری فنی خود را با ایران قطع کند.وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از برجام، ایرباس مجوزهای لازم را دریافت کردند و مدتی بود که با ما مذاکره و جلسات متعددی برگزار شد.وی با اشاره به تفاهمنامه با ایرباس، بیان کرد:‌ این تفاهمنامه بازگشت به سال‌های قبل در حوزه فنی و عملیاتی از جمله تعمیر قطعات،‌انتقال فناوری ، آموزش و... است.

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان این‌که نیازمندیم مقداری فاصله و شکاف به دلیل تحریم‌ها را جبران کنیم، افزود:‌ اخیرا با مدیرکل یاتا مذاکراتی داشته‌ایم تا با توجه به برداشتن تحریم‌ها بتواند امکاناتی (BSP) را که به همه شرکت‌ها می‌دهد، در اختیار ما قرار دهد. در این صورت سیستمی به نام اینترلاین اگریمنت (توافق حوزه بازرگانی) داریم که بر اساس آن ایرلاین‌ها با یکدیگر بلیت می‌فروشند و تبادل مالی در آن انجام می‌شود.پرورش یادآور شد:  قبل از تحریم هما از سوی یاتا در سال 2010 میلادی، با 120 شرکت هواپیمایی دنیا ارتباط اینترلاین داشتیم و روی هم بلیت می‌فروختیم.وی از احیای 70 تا 80 شرکت هواپیمایی خبر داد و با بیان این‌که برخی شرکت‌ها نگرانی تحریم را داشتند و این کار را نکردند، تصریح کرد:‌ اگر مشکلات مالی و فاینانس هواپیماهای ATR حل شود، امسال طبق برنامه -4 فروند- وارد کشور می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید