خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


ادامه افت شاخص بورس در پایان هفته

شاخص بورس اوراق بهادار تهران پس از یک روز تعادل، دوباره به روند منفی ادامه داد تا با 161 واحد کاهش، سهامداران را همچنان منتظر روزهای خوب نگه دارد.
به گزارش ایسنا در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران شاخص بورس پس از اندکی صعود دوباره به فاز منفی بازگشت و در پایان معاملات امروز با 161 واحد افت وارد کانال 78 هزار واحدی شد.

در معاملات امروز پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و فولاد خوزستان از نمادهایی بودند که به رشد شاخص کمک کردند و نمادهای سایپا، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و ایران خودرو از کاهش دهندگان شاخص بورس اوراق بهادار امروز بودند.
در روز پنجم معاملات این هفته برترین عرضه ها مربوط به شرکت های ایران خودرو، ایران‌ خودرودیزل‌، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو بودند به طوری که سهامداران برای فروش سهام های خودرویی در صف ایستادند.
همچنین برترین تقاضاها مربوط به مشارکت شهرداری سبزوار، فولاد خوزستان و تولیدمحورخودرو بود.
امروز نمادهای معاملاتی حق تقدم شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا ،شرکت سرمایه گذاری ملت و شرکت توریستی و رفاهی آبادگران ایران، بازگشایی شدند و همچنین نمادهای معاملاتی شرکت گروه بهمن، حق تقدم شرکتهای توسعه معدنی و صنعتی صبانور و گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در پایان معاملات متوقف شدند.
علاوه بر این‌ها شاخص کل فرابورس ایران امروز با 13 واحد رشد به مقدار 792 هزار واحدی رسید.
در حالی بورس اوراق بهادار تهران در آخرین معاملات روز هفته به کار خود پایان داد که سهامداران و سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار اخبار مثبت برای روزهای خوب بورس هستند و بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند روند منفی شاخص موقتی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید