خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


برای اولین بار در کشور صورت پذیرفت،
بومی‌سازی تعمیرات گرم کوره شیشه سازی در کشور

برای اولین بار در کشور با همکاری یک شرکت خارجی ضمن انتقال دانش فنی عملیات بازسازی کوره ذوب در شرکت شیشه سازی مینا طی 17 روز بدون ایجاد وقفه در تولید ،به روش تعمیرات گرم با موفقیت اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان ، مجید ضیایی مدیرعامل شرکت شیشه مینا در این باره گفت : به‌طور متوسط کوره‌های ذوب هر 7 تا 8 سال باید تعمیرات اساسی شوند که روش معمول برای این کار این است که کوره خاموش می‌شود.وی ادامه داد:‌در این روش قسمتهایی که نیازمند تعمیر است تخریب شده و مجددا بازسازی می‌شود که این سیکل 100 تا 120 روز زمان می‌برد.

وی تصریح کرد: روش سرد علاوه بر تحمیل هزینه‌های بالا باعث می‌شود تولید نیز از دست برود و زیان مضاعفی را به دنبال داشته باشد. وی یادآور شد: این در حالی است که برای اولین بار در کشور توانستیم با همکاری متخصصان خارجی تعمیر گرم کوره را در کشور عملیاتی کنیم. در این روش بدون توقف تولید، تعمیرات اساسی در یک بازه 17 روزه در دمای 1450درجه سانتیگراد انجام شدو حدود 40 میلیارد ریال در هزینه ها صرفه جویی شد .
مدیرعامل شرکت شیشه مینا با بیان این‌که یکی از اهداف ما در همکاری با کارشناسان پرتغالی انتقال دانش روش تعمیر گرم بود، اظهار کرد: در صورت تامین تجهیزات مورد نیاز متخصصان ایرانی می‌توانند تعمیر گرم انواع کوره حتی برای سایر صنایع را بدون نیاز به کارشناسان خارجی‌ها انجام داده و از خروج مقادیر متنابهی ارز بابت این خدمات تخصصی جلوگیری کنند و شرکت ما امادگی ان را دارد تا تجربیات خود را در اختیار سایر شرکت های این صنعت و سایر صنایع مشابه قرار دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید