خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


معاون وزیرتجارت خبر داد:

اختصاص خط اعتباری ۲۵ میلیارد دلاری کره جنوبی برای تجارت با ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص خط اعتباری ۲۵ میلیارد دلاری توسط کره جنوبی برای ایران خبر داد و گفت: باید از این خط اعتباری برای سرمایه گذاری در کشورمان و خرید تجهیزات ، ماشین آلات و دانش فنی استفاده کنیم.

به گزارش تسنیم، ولی اله افخمی راد در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با بیان اینکه کشور ما تاکنون مصرف کننده لوازم خانگی و خودرو کره بود گفت : این رویکرد به سمت انتقال فناوری و سرمایه گذاری مشترک در حال تغییر است.
وی با اشاره به اینکه دوشنبه 18 تفاهم نامه و قرارداد میان کره ای ها و بخش خصوصی به امضا رسید افزود : تولید نیروگاه ، فولاد ، ماشین آلات کشاورزی و ساخت اسکله از جمله موضوعات این تفاهم نامه است .رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اضافه کرد: دولت کره جنوبی خط اعتباری 25 میلیارد دلاری را در اختیار ایران قرار می دهد. باید با برنامه ریزی مشخص از این خط اعتباری برای سرمایه گذاری در کشورمان و خرید تجهیزات ، ماشین آلات و دانش فنی و زیرساخت های مورد نیاز به نحو مطلوبی استفاده کنیم .افخمی راد ادامه داد: روز سه شنبه هم 13 تفاهم نامه و قرارداد میان صنعت گران ایرانی و بازرگانان با طرف های کره ای امضا می شود.وی گفت: طرح پتروشیمی، تولید خودروی الکترونیکی در داخل کشور و ساخت بزرگراه ها از موضوعات این قرارداد هاست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید