خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


ایران و آلمان آماده امضای ۱۰ میلیارد یورو قرارداد برقی شدند

معاون وزیر نیرو با تشریح سه محور مذاکرات برقی بین ایران و آلمان از آماده سازی شرایط برای امضای نزدیک به ۱۰ میلیارد یورو قرارداد برقی بین دو کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
هوشنگ فلاحتیان در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت مذاکرات انجام گرفتی برقی بین ایران و آلمان، گفت: سفر معاون صدراعظم آلمان به تعویق افتاده و قرار است به زودی «زیگمار گابریل» وزیر اقتصاد آلمان به تهران سفر کند.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اعلام اینکه با وجود به تعویق افتادن این سفر اما فعالیت‌های کمیسیون مشترک برق و انرژی ایران و آلمان در حال انجام است، تصریح کرد: هم اکنون با شرکت‌های بزرگ آلمانی بر روی سه محور برقی به توافق‌هایی دست یافته‌ایم.
این مقام مسئول با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با شرکت زیمنس آلمان به منظور ساخت و انتقال تکنولوژی توربین‌های کلاس F به صنعت برق ایران، اظهار داشت: یکی دیگر از محورهای مذاکرات دو جانبه سرمایه گذاری مشترک برای ساخت نیروگاه‌های جدید برق در کشور است.
وی با بیان اینکه براساس اهداف توسعه صنعت برق باید سالانه حدود پنج میلیارد دلار سرمایه گذاری به منظور طراحی و ساخت نیروگاه‌های جدید برق در کشور اتفاق بیافتد، اظهار داشت: بر این اساس شرکت‌های آلمانی می‌توانند از این ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری برای ساخت نیروگاه‌های جدید برق در ایران استفاده کنند

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید