خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در آموزش فنی و حرفه ای استان تهران صورت پذیرفت:

سنجش مهارت بیش از 285 هزار نفر در آزموهای مهارتی سال 1394

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران عنوان نمود: 285 هزار و 991نفر از جوانان جویای مهارت و اشتغال در آزمون های مهارتی سال 1394 توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای قرار گرفتند. .به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، مجید طهرانیان با اشاره به تعداد 508 حرفه مهارتی بیان نمود: تعداد 145599 نفر مرد و تعداد 140392 نفر خانم در این آزمون ها سنجش مهارت شدند.

وی اهم رشته های آزمون ادواری کارجویان استان تهران را برق صنعتی، مدیر آموزشگاه، صنایع دستی، صنایع غذایی خیاطی، مراقبت و زیبایی، فناوری اطلاعات، اتو مکانیک، تاسیسات و ... عنوان نمود و اعلام داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای موسسه ای عام المنفعه است که مخاطبین آن را جوانان جویای کار، فارغ التحصیلان دانشگاهی، کارگران واحد های تولیدی، خدماتی و صنعتی و زنان سرپرست خانوار و پر کردن اوقات فراغت تشکیل می دهند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، تأکید کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته سعی بر آن شده است تا نتیجه آزمون ها ظرف 48 ساعت از طریق سایت پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و استان تهران اعلام گردد.
وی در پایان اذعان نمود: گروه های هدف آموزش های فنی و حرفه ای اعم از جوانان و نوجوانان، مهارت های فنی و حرفه ای را در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، کارگران صنعت ساختمان، دانشگاه و آموزش بین سطوح تکمیلی، تفاهم نامه های صنفی با اتحادیه ها، پادگان های نظامی و انتظامی، آموزش در زندان، موسسات کارآموزی آزاد و آموزش های روستایی در حوزه های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر می باشند که به ارتقاء مهارت های خود پرداخته و پس از پایان دوره در آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای و سنجش مهارت شرکت می نمایند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید