خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


محصول جدید شرکت سامسونگ، سلامت، تازگی و طعم مواد غذایی را حفظ می‌کند
یخچالی برای تهیه غذای سالم و خوشمزه

آیا در طول روز به میزان سالم بودن مواد غذایی مصرفی‌تان توجه می‌کنید؟ منظور از سالم بودن تنها استفاده نکردن از غذاهای فست فود یا خوراکی‌هایی نظیر چیپس و پفک نیست، بلکه میوه و سبزیجات هم اگر به مدت طولانی در یخچال نگهداری شوند و شرایط مساعد برای نگهداری‌شان مهیا نباشد، نه تنها تازگی‌شان را از دست می‌دهند، بلکه سلامت اولیه را هم نخواهند داشت. اهمیت این موضوع توسط متخصصان تغذیه هم مدام گوشزد می‌شود و آنها مناسب‌ترین راه برای داشتن غذایی سالم را استفاده از مواد غذایی تازه عنوان می‌کنند. اما زندگی‌ شهری و شلوغی‌هایش، همیشه فرصت تهیه مواد غذایی تازه را فراهم نمی‌کند؛ با این شرایط، راه چاره چیست؟ نادیده گرفتن سلامت مواد غذایی، پذیرفتن تبعاتی که ممکن است چندین سال بعد بروز کند و یا خرید روزانه که آن هم مشکلات خودش را دارد. اگر هیچ کدام از این راه‌ها انتخاب شما نیست، راه سومی هم وجود دارد، شرکت سامسونگ الکترونیکس با توجه به اهمیت این موضوع، محصول جدیدی روانه بازار کرده است که تازگی مواد غذایی را برای مدت بیشتری حفظ می‌کند.

 

حفظ تازگی مواد غذایی

شرکت سامسونگ الکترونیکس، یخچال بالافریزر جدید خود از سری RT7000 را برای پاسخگویی به نیازهای جامعه امروزی و فراهم کردن یک سبک زندگی راحت ، طراحی و تولید کرده است. دکتر ژنه لستر، فیزیولوژیست در مرکز تحقیقات کشاورزی USDA تگزاس، معتقد است که مصرف مواد غذایی یخ‌زده و نگهداری شده در یخچال به مواد غذایی کنسروی ارجحیت دارد و این در حالی است که در کشور امریکا، مردم تنها یک سوم از مقدار سفارش شده میوه و سبزیجات را مصرف می‌کنند و بیشتر به خرید محصولات کنسروی روی آورده‌اند. در این شرایط سامسونگ محصولی تولید کرده که تازگی مواد غذایی حفظ می‌کند. یخچال بالافریزر RT7000 سامسونگ، با حفظ رطوبت مواد غذایی تا 70% ، آن ها را برای مدت طولانی‌تری، تازه نگه می‌دارد؛ به‌نحوی که در آن دیگر خبری از میوه‌های چروکیده و خشک شده و سبزیجات پلاسیده نیست و مصرف‌کنندگان هنگام آشپزی، مواد غذایی سالم در اختیار خواهند داشت.
این نکته را در نظر داشته باشید که مهم‌ترین عامل در حفظ تازگی مواد غذایی، تنظیم رطوبت آن‌هاست و حداقل رطوبت لازم برای فضای نگهداری میوه و سبزیجات مختلف، 65 درصد است. سامسونگ برای حفظ طولانی‌تر طراوت میوه و سبزیجات، رطوبت فضای داخل یخچال را به میزان 40 درصد نسبت به مدل‌های معمولی افزایش داده و آن را برای یخچال RT700 به 70 درصد رسانده است. سامسونگ این کار را از طریق فناوری نوآورانه Twin Cooling Plus انجام داده است که باعث حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی به مدت بیشتری می‌شود. در این تکنولوژی جریان هوای خنک در یخچال و فریزر به صورت جداگانه تأمین می‌شود . به این ترتیب برخلاف یخچال‌های متداول که در آن‌ها رطوبت یخچال از طریق جریان هوا وارد فریز می‌شود و در آن جا یخ میزند‌، رطوبت تا 3.5 برابر مدل‌های متداول حفظ می‌شود و از پلاسیده شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. این یخچال در سه مدل RT840, RT860 و RT820 به بازار معرفی شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید