خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رویترز:

 نفت 48 دلار شد

رویترز اعلام کرد: قیمت نفت پس از اعلام تحلیلگران مبنی بر اینکه بازار از اشباع ذخایر به کسری رسیده است، افزایش یافت و به بشکه‌ای 48.49 دلار رسید.به گزارش  فارس به نقل از رویترز، پس از اینکه بانک گلدمن ساکز اعلام کرد به دنبال اختلال در عرضه جهانی نفت و مواجه با کسری، فزونی عرضه تقریبا 2 ساله بازار نفت پایان یافته است، قیمت نفت در معاملات امروز بیش از یک درصد افزایش یافت.هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 66 سنت یا 1.3 درصد افزایش نسبت به آخرین معامله، 48.49 دلار فروخته شد.نفت خام آمریکا نیز 61 سنت یا1.3 درصد افزایش یافت و بشکه‌ای 46.82 دلار فروخته شد.اختلال در عرضه نفت از نیجریه، ونزوئلا، آمریکا تا چین یک تغییر در چشم انداز نفت گلدمن ساکز ایجاد کرد. چشم‌اندازی که برای مدت زیادی نسبت به سرریزی ذخایر و یک سقوط قیمتی دیگر هشدار می‌داد.

این بانک اعلام  کرد: «بازار نفت بسیار زودتر از انتظار ما از اشباع ذخیره به کمبود ذخیره رسیده است ... بازار احتمالا در ماه می به علت تقاضای قوی ثابت به همراه کاهش تولید شدید به سوی کسری تغییر جهت می‌دهد.»

در نیجریه، اکسون مبیل، صادرات از بزرگ ترین پایانه صادراتی این کشور را متوقف کرده است همچنین دیگر تولیدکنندگان به دنبال خرابکاری عمدی از اختلال در عرضه رنج می‌برند و این عوامل تولید نفت این کشور را به کمترین رقم در دهه‌های اخیر برابر با 1.65 میلیون بشکه در روز کاهش داده است.تولید نفت ونزولا نیز به 188 هزار بشکه در روز کاهش یافته است. در آمریکا پس از آغاز موجی از ورشکستی در میان تولیدکنندگان نفت این کشور، تولید نفت به 8.8 میلیون بشکه در روز یا 8.4 درصد کمتر از اوج تولید در سال 2015 کاهش یافته است.همچنین تولید نفت چین در ماه آوریل 5.6 درصد کاهش یافت و به 4.04 میلیون بشکه در روز رسید.به نوشته این گزارش، عاملی که مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شده است، بهبود تولید نفت کانادا است.در عین حال، بانک مورگان استنلی هشدار داد: «حجم ذخایر ممکن است مانع از بهبود کامل قیمت‌ها شود و ... بازار اندکی در مورد ادامه توقف تولیدها و پاسخ های احتمالی تولیدکنندگان متشنج است.»

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید