خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


۱۰اقتصاددان منتقد:

دولت از منتقدان پیشنهادی نخواست

نظرخواهی دولت از اقتصاددانان منتقد در راستای احیای تولید داخل یکی از ده اقدام برای عمل به اقتصاد مقاومتی بود که طبق نظرسنجی تسنیم از ۱۰اقتصاددان منتقد نه‌تنها این نظرخواهی انجام نشد، بلکه به نظرات منتقدین در رسانه‌ها هم توجهی نشده است.

به گزارش تسنیم، احمد توکلی، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی: نامه‌ای را به دولت به‌منظور احیای تولید داخل ارسال کردیم اما در عمل هیچ اقدامی برای احیای تولید داخل مشاهده نکردیم. به‌صورت مستقیم هم هیچ نظرسنجی و نظرخواهی درباره راهکارهای تولید داخل ندیدم.
جعفر قادری، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی: درباره احیای تولید داخل از بنده نظرخواهی نشد، اما با توجه به وضعیت تولید فعلی، ضرورت دارد دولت از صاحب‌نظران حوزه اقتصادی و تشکل‌های اقتصادی نظرسنجی کند.

حجت‌الله عبدالملکی، اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع): درباره زنده کردن تولید داخل از سوی دولت نظرسنجی و نظرخواهی از وی صورت نگرفته است. اما زنده کردن تولید داخل تا جایی اهمیت دارد که می‌توان گفت، مهار موج بیکاری و رکود با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد.

 

ایرج ندیمی، کارشناس مسائل اقتصادی و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی: در نشست‌های کارشناسی نظرهای خود را مطرح کردیم.
مسعود میرکاظمی، کارشناس مسائل اقتصادی و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی: نظرات بسیاری برای احیای تولید داخلی داریم اما این دولت اعتقادی به نظرخواهی از کارشناسان ندارد.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان: به‌صورت موردی از هیچ کدام از اقتصاد‌دان‌ها نظرخواهی نشده است، اما اقتصاد‌دان‌ها نظرات خود درباره احیای تولید داخل را مطرح کرده‌اند.
ابوالقاسم حکیمی‌پور، اقتصاددان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی: تا کنون از هیچ کدام از اقتصاد‌دان‌های دانشگاه علامه طباطبایی نظرخواهی درباره تولید داخلی نشده است. فاصله زیادی بین این دولت و اقتصاد‌دان‌ها وجود دارد.

احسان خاندوزی، اقتصاددان، مدرس دانشگاه و عضو هیأت علمی و مدیر دفتر اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس: دولت تا کنون هیچ نظرخواهی از منتقدین درباره احیای تولید داخل نداشته است.
ابراهیم رزاقی، اقتصاددان: از بنده چندین بار برای سخنرانی دعوت به عمل آمده است، اما من حاضر به صحبت نشده‌ام، علت نپذیرفتن دعوت هم عدم اعتقاد دولت به رشد تولید داخلی است.

یحیی آل‌اسحاق، کارشناس اقتصادی: از بدنه دولت به‌خلاف اظهارات مقام معظم رهبری هیچ گونه نظرخواهی از اقتصاددانان به‌ویژه منتقدین برای زنده کردن تولید وجود نداشته است. باید جنس ایرانی به‌گونه‌ای تولید شود که امکان رقابت در سطح بین المللی را با کالاهای رقیب داشته باشد، نباید در بخش عرضه و کیفیت از اجناس خارجی عقب بمانیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید