خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در 2 سال گذشته محقق شد؛
پرداخت 70 درصد تسهیلات 50 هزار میلیاردی به تعاونی‌ها

مدیرعامل بانک توسعه تعاون، گفت: بانک توسعه تعاون در 2 سال گذشته 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که بیش از ٧٠ درصد این تسهیلات در حوزه تعاون بوده است.به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدعلی سهمانی، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در صدد است خدمات ارزنده ای به بخش تعاون تخصیص دهد.

وی از رشد ٣٠٠ درصدی منابع بانک توسعه تعاون در سه سال گذشته خبر داد و گفت :پرتفوی (سبد سهام) بانک در مدت یاد شده 100 درصد رشد داشته است.این مقام مسئول با بیان این که در 3 سال گذشته بانک توسعه تعاون ٢٠٠ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است، از رشد 60 درصدی سرمایه این بانک در سه سال گذشته خبر داد.

سهمانی همچنین بر لزوم ترویج گفتمان تعاونی در کشور تاکید کرد و افزود: هم اکنون سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور پنج تا 6 درصد است که باید این سهم به 25 درصد افزایش یابد که برای رسیدن به سهم یادشده نیاز به توجه و حمایت بیشتر از بخش تعاون دارد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون نقش اصحاب رسانه در ترویج گفتمان تعاونی و کمک به دستیابی سهم واقعی تعاون در اقتصاد را مهم دانست و افزود: اصحاب رسانه به عنوان منعکس کننده اخبار و اطلاعات سهم مهمی در تنویر و هدایت افکارعمومی و ایجاد شفافیت در خصوص عملکرد بانک‌ها و همچنین بخش تعاون به عنوان یکی از بخشهای مهم اقتصادی کشور دارند. مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به شرایط سخت سیستم بانکی در دوران تحریم خاطرنشان کرد: نظام پولی و بانکی به عنوان موتور حرکت اقتصادی در کشورها و همچنین مهمترین حلقه در اقتصاد کشور محسوب می‌شوند و به همین جهت در دوران تحریم یکی از هدف‌گذاری‌های اصلی تحریم سیستم بانکی بودیم که خوشبختانه امروز با تلاش دولت و پایداری مردم این تحریم‌ها از بین رفته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید