خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با انضباط مالی تا دنیای ثروت
ماهنامه کارآفرین ناب منتشر کرد؛
با عنوان کتاب کارِ« با انضباط مالی تا دنیای ثروت» رونمایی شد

ماهنامه کارآفرین ناب، اولین ماهنامه تخصصی کارآفرینی که پس از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب، به همراه تیم تخصصی خود و با بهره گیری از مشاوره اساتید برجسته دانشگاه های کشور و کارآفرینان خبره، اقدام به انجام پژوهش های کاربردی در این زمینه نموده است. کتابِ کارِ "با انضباط مالی تا دنیای ثروت" حاصل این تلاش است که می تواند علاوه بر ایجاد نظم و انضباط مالی، الگوی مصرف فرد را پس از طی یک دوره سه ماهه مشخص نموده و نقاط قوت و ضعف را گوشزد نماید.
در این کتاب سعی شده است علاوه بر ارائه محتوای آموزشی از قبیل هدف گذاری و برنامه ریزی، مسئولیت اجتماعی، روش های راه اندازی کسب و کار، ایده پردازی و خلاقیت و ... به مباحثی در حوزه ی خودشناسی و خودسازی نیز پرداخته شود.
قرار است هر شش ماه یک بار مسابقه ای در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و بزرگسالان و در دو گروه خانم ها و آقایان برگزار گردد که شرکت کنندگان با بهترین هزینه – درآمد، 50 تا 200 هزارتومان جایزه - می گیرند .همچنین به بهترین ایده های کسب و کار که با مبالغ دو تا پنج میلیون تومان قابل راه اندازی باشند جایزه ای معادل مبلغ پیشنهادی پرداخت می گردد.
انتشار این کتاب در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی بوده و با حمایت علمی و مالی ماهنامه کارآفرین ناب و دوماهنامه خلاقیت و کارآفرینی صورت می گیرد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید