خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


ریاضتی:

تاسیسات فاضلاب شرق تهران به بهره برداری می رسد
راجرای شبکه ها و انشعابات این به بیش از 90درصدرسیده است

مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران از به بهره برداری رسیدن تاسیسات فاضلاب شرق تهران شامل مناطق 8،4،13 و 14 خبر داد.اصغر ریاضتی گفت:با توجه به اولویت های اجرایی پروژه فاضلاب در شهر تهران و فازبندی اجرای آن در مناطق شهرداری،در حال حاضراجرای شبکه ها و انشعابات این به بیش از 90درصدرسیده است. ریاضتی با اشاره به محدودیت های این مناطق گفت: به دلیل شرایط خاص محدوده از جمله تردد بالا و کم عرض بودن معابر در دریافت مجوز با محدودیت مواجه بودیم.او افزود: در مسیرهایی مانند خیابان پیروزی و اتوبان شهید محلاتی در منطقه 13به دلیل نزدیک بودن به محدوده بازار در مراحل اجرای پروژه با چالش های متعددی روبه روشدیم اما اکنون طرح با مشارکت نهادهای شهری در این مناطق در مراحل پایانی قرار گرفته است.

ریاضتی ادامه داد: برای انتقال فاضلاب از نقطه شمالی به جنوبی ترین نقطه تهران، باید از یکسری مسیرهای اصلی عبور کند.این خطوط اصلی در سطح مناطق 13 و 14 شهرداری شامل 40 کیلومتر و در دو خط اصلی اجرا شده است.
او در خصوص پیشرفت عملیات عمرانی درمنطقه 13شهرداری تهران، گفت: در منطقه 13، احداث 234 کیلومتر خطوط فاضلاب طراحی شد و تاکنون بیش از 233کیلومتر با هدف جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب عملیاتی شده است.
مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران با اشاره به نصب 31 هزار و 500 فقره انشعاب در این منطقه افزود: بیش از 300 هزار نفر از شهروندان ساکن منطقه 13 با بهره برداری از تاسیسات فاضلاب این منطقه به زودی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار خواهند شد و 64 هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز جمع آوری و به تصفیه خانه فاضلاب منتقل خواهد شد.با تکمیل خطوط اصلی و فرعی، مشکل دفع فاضلاب منطقه 14 تهران مرتفع می شوداین مقام مسئول با بیان اینکه با تکمیل خطوط اصلی و فرعی مشکل دفع فاضلاب ننطقه 14 تهران برطرف می شود گفت: حدود 55 هزار و 600 فقره انشعاب فاضلاب در این منطقه نصب شده است که در مجموع فاضلاب بیش از 532 هزار نفر را جمع آوری و پس از عبور ازخطوط انتقال به تونل فاضلابروی شرقی هدایت می کند. او در پایان خاطر نشان کرد: برای جمع آوری فاضلاب منطقه 14 از طریق دو خط اصلی معادل 373 کیلومتر لوله گذاری انجام شده است و تنها 5کیلومتر آن باقیمانده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید