خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


علی لشگری:

مناطق آزاد پایگاه قاچاق کالا در کشور شده است

رئیس جامعه صنعت کفش با گلایه از اینکه متأسفانه امروز مواد اولیه واحدهای تولیدی کفش از جمله پی وی سی با ۸۰۰ تومان گران تر از نرخ جهانی در بورس کالا بفروش می رسد، گفت: مناطق آزاد امروز به یک پایگاه قاچاق قانونی کالا تبدیل شده است.علی لشگری در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه مشکل امروز صنعت کفش کشور ساختاری و تابع شرایط کلان اقتصاد است، اظهارداشت: کفش به عنوان یک کالای مصرفی و کم دوام متأثر از تقاضای بازار است به نحوی که اگر تقاضا کاهش یابد هزینه های تولید افزایش یافته و واحدهای تولیدی امکان کاهش قیمت‌ها را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قاچاق قانونی آسیب‌های زیادی را به این صنعت وارد کرده است، افزود: متأسفانه قرار بود مناطق آزاد به عنوان یک سکوی صادرات فعالیت کنند اما امروز به یک پایگاه قاچاق قانونی کالا تبدیل شده‌اند.

رئیس جامعه صنعت کفش در ادامه صحبت‌های خود با گلایه از اینکه متأسفانه امروز مواد اولیه واحدهای تولیدی کفش از جمله پی وی سی با 800 تومان گران تر از نرخ جهانی در بورس کالا بفروش می رسد، گفت: در این شرایط چگونه می توان از واحد تولیدی توقع فعالیت و حتی صادرات را داشت.لشگری تصریح کرد: انتظار داریم دولت در اسرع وقت به این قضیه رسیدگی کند و از طریق سایت بهین یاب مواد اولیه را با قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار دهد.وی با اشاره به پلمپ برخی از واحدهای تولیدی کفش در باغ سپهسالار، افزود: اخیراً شهرداری با این استدلال که باید این واحدها به شهرک صنعتی قرچک انتقال پیدا کنند این اقدام را انجام می‌دهد. اما باید پرسید واحدهای تولید با چه سرمایه ای باید فعالیت خود را در آن شهرک ادامه دهند. به به عبارت دیگر این شهرک اصلاً زیر ساخت های لازم را برای فعالیت صنعتی دارد یا خیر.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید