خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


دبیر شورای عالی مناطق آزاد:

حقوقم از همه اعضای هیئت مدیره مناطق آزاد کمتر است
دریافتی خود را به دستگاه‌های نظارتی اعلام کردم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان این‌که در میان همه اعضای هیئت مدیره مناطق آزاد حقوق بنده از همه کمتر است، گفت: دریافتی خود را به دستگاه‌های نظارتی اعلام کردم.به گزارش ایسنا، اکبر ترکان در نشست خبری در واکنش به مباحث مربوطه در خصوص فیشهای نجومی اظهار کرد: بنده فقط یک شغل دارم و آن دبیر شواری عالی مناطق آزاد است، در این پُست نیز دریافتی بنده از کلیه اعضای هیئت مدیره های مناطق آزاد کمتر است که اگر لازم باشد اسناد آنرا منتشر می‌کنم.وی با بیان این‌که تنها در یکی از مناطق آزاد حقوق بالای 20 میلیون تومان داریم، تصریح کرد:

این هم خلاف مقررات نیست و پیش بینی آن صورت گرفته است .ترکان درباره‌ی چند شغله بودن‌اش تصریح کرد: بنده چند شغله نیستم من رییس مناطق آزاد و مشاور رییس جمهور هستم. سازمان نظام مهندسی هم شغل محسوب نمی‌شود. تمام مسوولیت‌هایی همچون معاونت اجرایی رییس جمهور، معاونت امور بین‌الملل، دبیرخانه اجلاس عدم تعهد، شورای عالی ایرانیان از جمله سمت‌هایی بود که به بنده پیشنهاد شد و قبل از دوماه تمام این مسوولیت‌ها را به اشخاص دیگری واگذار کردم و آنها را نپذیرفتم.
ترکان ادامه داد: امسال 117 نفر برای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کاندیدا شده‌اند که به تعداد دو برابر مورد نیاز انتخاب می‌شوند اسامی آن به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شود و ایشان 25 نفر را به عنوان عضو اصلی و هفت نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌کنند.
وی همچنین اظهار کرد: در جریان انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی که ۲۶ و ۲۷ تیرماه در کیش برگزار می‌شود کاندیدا نمی‌شود و بدین ترتیب آخرین جلسه‌ای است که به عنوان سازمان نظام مهندسی در خدمت شما هستم.

ترکان افزود: اعضای سازمان نظام مهندسی در استان تهران مالک این پول هستند بدون این‌که مالکان مطلع باشند، سپرده‌گذاری شده البته سودش قرار بوده به نظام مهندسی برسد ولی این‌که به نفع شرکتی دیگر وام گرفته شود اقدامی است که نباید صورت می‌گرفته، آقای مهندس بی‌طرف گزارش این اختلاس را به دستگاه قضایی ارجاع کردند. همچنین موضوع به شورای انتظامی ارسال شده و هر کدام نقش خود را برای پیگیری انجام می‌دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر