خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس سازمان بورس:

اثرات برجام در بورس تهران قابل لمس است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران می‌گوید اثرات مثبت اجرایی شدن برجام در بورس تهران قابل مشاهده است. او درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران نیز معتقد است ایران آمادگی دارد از سرمایه گذاران خارجی استقبال کند.
به گزارش ایسنا، محمد فطانت در دومین روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: دولت ایران مصمم است، ماموریت‌های دوران پساتحریم را به خوبی اجرا کند. ما می‌خواهیم روابط با کشورهای دیگر گسترش یابد. همچنین با توجه به پتانسیل‌های موجود در اقتصاد ایران، سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند به بیشترین بازده دست پیدا کنند. سرمایه گذاران خارجی در بازار ایران می توانند به عنوان مشاورهای نهادهای مالی فعال باشند و سازمان بورس از این همکاری‌ها استقبال می‌کند.
وی ادامه داد: اثرات اجرایی شدن برجام بر بازار ایران مشخص است و بورس ایران می تواند سرمایه‌گذاران خارجی را به بیشترین بازده برساند.
رئیس سازمان بورس افزود: شرایط اقتصادی ایران پس از اجرا شدن برجام تغییرات قابل توجه‌ای داشته است و همانطور که مشاهده می‌کنید شاخص بازار سهام پس از رفع تحریم ها از ۶۲ هزار واحد به بیش از ۷۴ هزار واحد رسیده است که این اثر مستقیم برجام بر بازار سرمایه ایران است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید