خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


آمارهای وزارت صنعت باز هم زیر سوال رفت!

شرکت پیشرو دیزل آسیا آمار اعلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر توقف تولید اتوبوس در این شرکت در خرداد ماه امسال را نادرست اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت هر ماه گزارشی از وضعیت تولید انواع خودروهای سبک و سنگین در کشور را به تفکیک نوع محصول و شرکت تولیدکننده آن منتشر می‌کند.
در گزارش منتشر شده از سوی این وزارتخانه در رابطه با وضعیت تولید انواع خودرو در خردادماه امسال، میزان تولید اتوبوس در دو شرکت داخلی صفر اعلام شده بود.

با این حال شرکت پیشرو دیزل آسیا اعلام کرد که این آمار نادرست بوده و تولید اتوبوس در این شرکت متوقف نشده است.
در نمابر ارسالی از سوی این شرکت‌ آمده است:" شرکت پیشرو دیزل ‌آسیا در خرداد ماه سال جاری با تولید هشت دستگاه اتوبوس، ۱۲ اتاق مینی‌بوس، یک دستگاه میدل‌باس و پنج دستگاه مینی‌بوس فعالیت رو به رشد خود را ادامه می‌دهد. این آمار در سایت بهین‌یاب (که مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت است) ثبت و تایید شده است. طبق پیگیری به عمل آمده اطلاعات ارائه شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل اشکال در سایت مربوطه اشتباه بوده و آمار تولید این مجموعه تولیدی صفر اعلام شده که این موضوع مغایر با واقعیت است و این مهم خدمت مسوولین محترم وزاتخانه مذکور کتبا اعلام شد".
این در حالی است که پیش از این نیز در اتفاقاتی مشابه برخی شرکت‌های خودروساز اعلام کرده بودند که آمار درج شده در گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر توقف تولید آنها، نادرست است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید