1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


وزیر کار دستور جذب مربیان حق التدریس را صادر کرد

با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۳۵۶۹ مربی حق التدریس فنی و حرفه‌ای استخدام می‌شوند.
به گزارش ایسنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر پیگیری امور مربوط به استخدام حق التدریس مربیان آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.
در این نامه آمده است: با توجه به انتظار مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای استخدام امور مربوطه را پیگری کنید تا اقدامات قانونی جهت این امر، با سرعت بیشتری دنبال شود.
در بخشی دیگری از نامه وزیر تعاون به رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای  عنوان شده است: از آنجا که یکی از عوامل تاثیر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی و برنامه محول شده به این وزارتخانه، توانمند سازی منابع انسانی از طریق مهارت آموزی و ارتقای مهارت شاغلین و جوانان جویای کار در تمامی بخش های از جمله صنعت، خدمات و کشاورزی است.

ایجاد تحول در برنامه و روش و تلاش بیشتر مدیران و کارکنان سازمان برای ارتقای نقش تاثیر گذار در تحقق این اهداف انتظار می رود.   برنامه‌ریزی برای بخشهای مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی اعم از دولتی و غیر دولتی با اولویت مناطق محروم، شناسایی نیازها و سفارشات آموزشی آموزشی این بخشها سایر بخشهای کشور به تناسب نیاز بازار کار، نیز مورد تاکید است.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیز در گزارشی جداگانه به منظور اجرای این دستور اعلام کرد: از تمامی ظرفیتهای ده‌گانه ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری به خصوص بندهای ۵ و ۱۰ فوق العاده‌های شغل و ویژه طی سال گذشته و سال جاری به منظور افزایش حقوق و مزایای نیروی انسانی استفاده لازم صورت گرفته است به گونه ای که میانگین حقوق و مزایای دریافتی آنها در دوره تصدی بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.
در مورد مربیان حق التدریس نیز از مجموع ۳۵۶۹ نفر حق التدریس پذیرفته شده تاکنون برای حدود ۱۸۰۰ نفر از  آنها  تمامی مراحل استخدام انجام و احکام کارگزینی صادر و مقرر شده از  مجموع ۱۷۶۹ نفر باقی مانده تعداد یکهزار نفر تا پایان شهریور ماه تامین پست شوند و مراحل استخدام انجام پذیرد و مابقی ۷۶۹ نفر نیز در نیمه دوم سال جاری اقدام لازم به عمل آید که نهایتا روند استخدامی افرادی که در فرآیندهای اداری نتوانسته‌اند به طور کامل پذیرفته شوند، پیگیری خواهد شد.
در مورد کارکنان قرار دادی نیز حقوق و مزایا و اضافه کاری کارکنان قرار دادی بر اساس دستور العمل های مربوطه  از ابتدای سال جاری پرداخت و علاوه بر آن از ابتدای تیر ماه مقرر شده برای جبران دریافتی آنها حداقل مبلغ یک میلیون ریال به عنوان سایر مزایای رفاهی برای هر نفر ماهیانه تامین و پرداخت شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر