خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 تمایل بانک‌های اروپایی برای همکاری با ایران

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: پس از اجرا شدن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، برخی بانک ها و موسسه های اروپایی به ایران آمدند و تمایل خود را برای همکاری با ایران اعلام کردند.
به گزارش تسنیم، محمدحسین حسین زاده در جمع خبرنگاران درباره میزان وام های قرض الحسنه ای که این بانک پرداخت کرده است،گفت: از سال 92 تا امروز حدود 1.5 میلیون فقره تسهیلات با میانگین 8 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت شده است.
به گفته وی، 95درصد سپرده های بانک زیر 10 میلیون، 4 درصد زیر 50 میلیون و یک درصد بالای 50 میلیون تومان است که این خود گویای خرد بودن بانک قرض الحسنه رسالت است.

حسین زاده با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت به منابع دولتی وابسته نیست و با تکیه بر سپرده گذاری ها و اعطای تسهیلات قرض الحسنه فعالیت می کند، اضافه کرد: بیش از 95 سپرده گذاران در بانک قرض الحسنه، زیر یکصد میلیون ریال(10 میلیون تومان) سپرده گذاری کرده اند، که نشان می دهد این بانک، با مشتریان خرد تعامل دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به کاهش شعبه های این بانک اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به وجود 40 میلیون مشترک اینترنت در کشور، در پی توسعه بانکداری مدرن و مجازی هستیم و بر این اساس، تعداد شعب را کاهش خواهیم داد.
وی همچنین از مذاکره با بنگاه ها و موسسه های مالی اروپایی خبر داد و افزود: یک بنیاد آلمانی که با بانک های 70 کشور جهان ارتباط دارد به تازگی به ایران سفر کرده و قرار است مشاوره هایی را در بخش بانکداری اجتماعی و توسعه کارآفرینی به کشورمان ارایه دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: پس از اجرا شدن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، برخی بانک ها و موسسه های اروپایی به ایران آمدند و تمایل خود را برای همکاری با ایران اعلام کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید