خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


وعده "نوبخت" برای تحویل به موقع لایحه بودجه 96

گرچه لایحه بودجه سال 1395 با تاخیر حدود 40 روزه از موعد مقرر به مجلس تحویل شد، اما این‌بار رئیس سازمان برنامه و بودجه وعده داد که لایحه بودجه 1396 حداقل به موقع تحویل دولت شود.
به گزارش ایسنا، اخیرا با تصمیم‌گیری که انجام شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که در سال 1393 از سوی دولت یازدهم احیاء شده بود، بار دیگر تفکیک شده و به دو بخش «برنامه و بودجه» و «اداری و استخدامی» تجزیه شد.
بر این اساس، محمدباقر نوبخت اکنون – معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه – بوده و از سویی دیگر جمشید انصاری – در سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی – قرار گرفت.

براین اساس امروز چهارشنبه در سازمان برنامه و بودجه مراسمی برای معارفه این انتصاب برگزار شد.
در این مراسم نوبخت با اشاره به این‌که با این تفکیک برنامه‌های مربوطه به هر دو سازمان با دقت و فرصت بیشتری پیگیری خواهد شد، اعلام کرد که بودجه سال 1396 را قول می‌دهد در زمان مقرر آن یعنی نیمه آذرماه تحویل مجلس دهد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه البته گفت که پیش‌بینی ما تحویل به موقع بودجه است، اما این‌که در فرصت باقی‌مانده موردی پیش آید قابل پیش‌بینی نیست، اما سازمان برنامه و بودجه لایحه را به موقع تحویل دولت خواهد داد تا به موقع تحویل مجلس شود.
این در حالی است که در سال گذشته لایحه بودجه برخلاف سال‌های قبل دولت یازدهم در 27 دی‌ماه و با تاخیر بیش از 40 روزه به مجلس تحویل داده شد، دلیل این موضوع همزمانی تدوین لایحه برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه و همچنین تعمد دولت برای تحویل این دو لایحه در زمان بعد از اجرایی شدن برجام اعلام شده بود به‌طوری که برجام در 26 دی‌ماه رسما اجرایی شد و دولت این لوایح را که براساس فضای پساتحریم تدوین کرده بود در 27 دی‌ماه به مجلس تقدیم کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید