خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


پیک امسال بدون خاموشی گذشت
مردم همچنان مدیریت مصرف داشته باشند

میزان مصرف برق در کشور امسال رکورد شکن شد به همین دلیل پیش بینی های متعددی از سوی مسولان مبنی بر خاموشی سراسری کشور صورت گرفت اما با پیگیری های صورت گرفته پانزدهمین سال بدون خاموشی ناشی از تولید در ایران نیز رقم خورد.
احمدی یزدی معاون دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توانیر  در گفتگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پیک مصرف برق در کشور، گفت: معمولا تا 15 شهریور ماه از مشترکان درخواست داریم که نسبت به مدیرتی مصرف اهتمام داشته باشند چرا که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته ممکن است اوج مصرف برق را در شهریور ماه نیز شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه این درخواست بیشتر از مشترکان صنعتی و کشاورزی و همچنین مشترکان پرمصرف خانگی است، گفت: اگر در شهریور ماه نیز مدیریت مصرف صورت بگیرد قطعا با هیچگونه مشکلی مواجه نخواهیم شد.
معاون دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توانیر ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی که قرار است در روزهای آتی هوا خنک‌تر شود قطعا وضعیت مصرف برق نیز متعادل‌تر خواهد شد اما با این وجود تقاضای ما از مردم این است که تا 20 روز آینده نیز با صنعت برق همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه پیک امسال تابستان بدون خاموشی ناشی از تولید پشت سر گذاشته شد، گفت: قطعا این مساله به دلیل همکاری 33 میلیون مشترک تحقق یافته و امسال نیز توانستیم پانزدهمین سال بدون خاموشی را رقم بزنیم.
به گفته وی، سی‌ام تیرماه با همکاری مردم توانستیم 2500 مگاوات میزان برق مصرف را کاهش دهیم که همین مساله موجب شد در کشور خاموشی اتفاق نیفتاد.
معاون دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توانیر گفت: برخی از خاموشی‌ها که در مناطق مختلف شاهد آن بودیم ناشی از حوادث گوناگون بود که آن هم با همکاری مسئولان ظرف چند ساعت برطرف شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید