خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 وزیر صنعت، معدن و تجارت:

اقتصاد مقاومتی عصاره انقلاب اسلامی در بعد اقتصادی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع افخمی‌راد از سمت ریاست سازمان توسعه تجارت و معارفه مجتبی خسروتاج در این سمت، گفت: عصاره انقلاب اسلامی در بعد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که به درستی از سوی رهبر انقلاب نشانه‌گذاری شده است.
به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، محمدرضا نعمت‌زاده با تقدیر از تلاش‌های ولی‌ا... افخمی‌راد رئیس سابق سازمان توسعه تجارت در بالندگی تجارت خارجی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی را جدی تلقی کنیم چون همه سیاست‌های انقلاب اسلامی به صورت منسجم در آن تجمیع شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ارتقای صادرات غیرنفتی خاطرنشان کرد: برای رشد هرچه بیشتر صادرات غیرنفتی باید از صادرکننده حمایت شود، به همین دلیل موضوع پرداخت جوایز صادراتی از سوی وزارت صنعت با جدیت پیگری شد و هم اکنون از محل هدفمندی یارانه‌ها مبلغی برای پرداخت مشوق صادراتی در نظر گرفته شده اما ما درصددیم که آن را صورت ردیف بودجه در برنامه بودجه کشور وارد کنیم.
نعمت‌زاده با تاکید بر استمرار سیاست‌های صادراتی اظهار داشت: باید سیاست‌های صادراتی از یک ثبات برخوردار باشد تا صادرکننده با اطمینان خاطر بتواند به فعالیت خود بپردازد.
وی افزود: برای پشیبرد هرچه بهتر تجارت خارجی سیاست خارجی باید معطوف به اقتصاد کشور باشد و در این زمینه خوشبختانه وزارت امور خارجه عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان به هدفگذاری افزایش 10 میلیارد دلاری صادرات کشور تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: در 4 ماهه نخست، صادرات کشور با رشد 21 درصدی 3.4 میلیارد دلار از واردات کشور پیشی گرفته است و امیدواریم که با همین روند تا پایان سال به اهداف کمّی مورد نظر برسیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید