خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 رئیس جدید سازمان توسعه تجارت:

تجارب کشور‌های پیشرفته در تجارت را به کار می‌گیریم

رییس جدید سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه از ۴ عامل موفقیت کشور‌های پیشرفته در تجارت را در ایران نیز به کار می‌گیریم گفت: دست یافتن به اهداف کمی در صادرات مرهون تلاش و سعی همگانی است.
به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، مجتبی خسروتاج در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت متشکل از سه بخش مسئولان نظام، همکاران سازمان و بخش خصوصی است، در سال‌های گذشته موفق شدم با همکاری این سه بخش نشان لیاقت را در صادرات دریافت کنم وامیدوارم در در دوره جدید نیز با همراهی همکاران به تعالی سازمانی دست یابیم.

وی افزود: در صادرات 4 محور اساسی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد، محور نخست کالا، اولویت‌ها و مزیت‌های صادراتی کشور است، محور دوم به کشورهای هدف معطوف می‌شود، بعد سوم مربوط به حلقه‌های عامل و واسط تجارت مانند تجار و بازرگانان و کنسرسیوم‌های صادراتی و ... است و محور چهارم هم بسته و جوایز صادراتی، کاهش نرخ سود بانکی و ...است.
خسروتاج افزود: این 4 بخش تجربه و اندوخته کشورهای پیشرفته جهان است که در صادرات تولیدات خود موفق عمل کرده‌اند و ما امیدواریم با در نظر گرفتن این 4 عامل برنامه‌های سازمان توسعه تجارت را به پیش ببریم.
بنابراین گزارش، مجتبی خسروتاج با حکمی از سوی محمدرضا نعمت‌زاده ضمن حفظ سمت خود به عنوان قائم‌مقام وزیر در امور تجارت به سمت ریاست سازمان توسعه تجارت منصوب شد.پیش از این ولی‌ا... افخمی‌راد عهده‌دار این سمت بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید