خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


معاون وزیر تعاون اعلام کرد:

اشتغال بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در دولت یازدهم

معاون حقوقی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به اشتغال بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت که در حال حاضر در سراسر کشور یکصد هزار تعاونی وجود دارد که در بخش‌های مختلف منشأ خدمات زیادی بوده‌اند.
به گزارش ایسنا، جمشید تقی زاده در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان شهرضا اظهار کرد: دولت یازدهم در سه سال اخیر زمینه برخورداری ۱۱ میلیون نفر را از پوشش بیمه‌ای فراهم کرده و در همین مدت در هر سال ۶۷۰ هزار نفر مشغول به کار شده‌اند.
معاون حقوقی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شبکه بزرگ تعاونی‌ها بیش از یکصد رشته تولیدی و یک میلیون نفر را تحت پوشش هیئت مدیره‌های تعاونی‌ها قرار داده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم تعاونی‌ها را به جایگاه مطلوب آن برسانیم باید به رشد ۱۰ برابری در بخش‌های مختلف اقتصادی برسیم.

جمشیدی اضافه کرد: نهضت عدالت محوری دولت یازدهم در بخش تعاون ایجاد شده و با توجه به جایگاه تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی باید روند شتابان توسعه زیرساخت‌ها در این بخش افزایش یابد.
وی گفت: وزارت تعاون با ۱۲ زیرمجموعه اجرایی خود در عرصه‌های مختلف اقتصادی با هدف افزایش سهم مشارکت‌های مردمی و تغییر الگوی اقتصادی بر مبنای واگذاری امور به مردم فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است.
معاون حقوقی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: دولت یازدهم با اجرای طرح های مختلف با هدف مبارزه سازماندهی شده با فقر، بهبود وضعیت کسب و کار و انجام اموری همانند سازماندهی کودکان کار، به دنبال ایجاد اصلاحات اقتصادی به نفع مردم است.
جمشیدی تصریح کرد: اجرای اصول اقتصاد مقاومتی، سازماندهی سیاست‌های رفاهی عمومی و توسعه خدمات بیمه‌ای و سلامت از جمله دیگر اهداف و اقدامات دولت برای تقویت ساختار اقتصادی و افزایش سطح رفاه عمومی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید