خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 مدیرکل خدمات سازمان حمایت خبر داد:

خرید و فروش ماهانه ۱۰۰ هزار آیفون قاچاق در کشور
صلاحیت ۱۸ واردکننده رسمی آیفون تایید شد

مدیر کل خدمات سازمان حمایت با اشاره به اینکه ماهانه ۱۰۰ هزار گوشی آیفون قاچاق در کشور خرید و فروش می‌شود گفت: این سازمان صلاحیت ۱۸ شرکت برای واردات رسمی تلفن همراه آیفون را تایید کرده است.
 سیدجواد احمدی در گفت وگو با تسینم در خصوص واردات گوشی آمریکایی آیفون به کشور اظهار کرد: براساس برآوردهای انجام شده ماهانه حدود 100 هزار گوشی آیفون به طور رسمی در کشور خریداری می‌شود اما حتی یک عدد از آنها به طور رسمی و با پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور نشده است.
وی افزود: این گوشی که به صورت قاچاق به کشور می‌آید ثبت سفارشی برای آنها انجام نمی‌شود  اما براساس تقاضای موجود در بازار به صورت غیرقانونی وارد شده و به فروش می‌رسد که دولت به دنبال ساماندهی عرضه این محصولات است.

* سازمان حمایت شرایط واردات 18 شرکت رسمی وارد کنندگان آیفون را تایید کرد
مدیر کل خدمات سازمان حمایت ادامه داد: از آنجایی که امکان واردات رسمی این گوشی برای کشور ما وجود ندارد اما تقاضای زیادی برای مصرف آن وجود دارد تصمیم بر واردات قانونی این محصول همراه با خدمات پس از فروش اما بدون وجود نمایندگی رسمی در کشور گرفته شد.
احمدی تصریح کرد: تا به امروز 18 شرکت از طرف سازمان حمایت به مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده‌اند که بعد از تایید نهایی اسامی آنها به سازمان توسعه تجارت برای اجازه ثبت‌سفارش داده می‌شود.
به گزارش تسنیم، این گوشی تلفن همراه آمریکایی در حجم بالایی در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد اما وضعیت اجازه واردات آن به عنوان کالای مصرفی آمریکایی به کشور مشخص نیست. براساس دستورالعمل وزارت صنعت ورود هرگونه کالای مصرفی آمریکایی به کشور ممنوع است و شواهد موجود نشان می‌‌دهد که این کالا براساس ضوابط واردات کالاهای مصرفی بادوام که شامل خدمات پس از فروش می‌شوند به کشور به طور رسمی وارد خواهد شد.
بنابر این گزارش تسنیم بزودی مصاحبه تفصیلی با مدیرکل خدمات سازمان حمایت در خصوص شرایط واردات گوشی تلفن همراه به کشور را منتشر می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید