خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس مجمع صادرکنندگان دام زنده عنوان کرد:

گران‌فروشی گوسفند قربانی در میادین شهرداری

در حالی که روز گذشته معاون وزیر کشاورزی از عرضه دام زنده در میادین میوه و تره‌بار شهرداری‌های تهران و شهرستان‌ها به قیمت کیلویی حدود ۱۴ هزار تومان خبر داده بود، رئیس مجمع صادرکنندگان دام زنده اعلام کرد که این قیمت منطقی نیست و اعلام آن خود عامل گران‌تر شدن دام زنده و گوشت قرمز در بازار خواهد شد و در این میان نصیبی از بازار عاید دامداران نمی‌شود.
منصور پوریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای عید قربان امسال ۱۴۰ هزار راس دام سبک در سراسر کشور به ویژه شهرهای بزرگ از سوی مجمع ملی صادر کنندگان عرضه شد که ۴۰ هزار راس آن در پایتخت فروش رفت.

وی افزود: قیمت در استان تهران برای هر راس گوسفند زنده  نر کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برای هر راس گوسفند زنده ماده کیلویی ۱۰ هزار تومان بود و در شهرستان‌ها نیز هر کیلوگرم گوسفند زنده نر ۱۱ هزار و ۵۰۰ و هر کیلوگرم گوسفند زنده ماده ۹۵۰۰ تومان عرضه شد و مشخص نیست، چرا برخی مسئولان دولتی و بخش خصوصی چنین قیمت‌های بالایی را در رسانه‌ها اعلام می‌کنند که باعث بالاتر رفتن قیمت این محصول شود.
رئیس مجمع صادرکنندگان دام زنده ادامه داد: علی‌رغم اینکه برخی اعلام می‌کنند که در روز عید قربان ۱۲ هزار تومان به ازای فروش هر کیلوگرم دام زنده نصیب دامداران شده است باید اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد و دامدار همیشه مورد اجحاف و ظلم قرار گرفته است.
پوریان تصریح کرد: مشخص نیست چرا باید غیرمنطقی مانند ۱۴ هزار تومان برای هر کیلوگرم دام زنده در بازار وجود داشته باشد در حالی که امسال استقبال از خرید دام زنده پایین تر از سال گذشته بود و تا حدود درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند و این قیمت‌ها سبب می‌شود تا استقبال کمتر نیز بشود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید