خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار خبر داد:

ثبات قیمت لوازم‌ تحریر در آستانه بازگشایی مدارس

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی اعلام کرد: لوازم‌ تحریر مورد نیاز محصلان در سال جاری افزایش قیمت ندارد.
موسی فرزانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ آخرین وضعیت لوازم تحریر در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر کمبودی در واردات لوازم تحریر وجود ندارد و به میزان کافی وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان در بازار فراهم است.
وی با اشاره به این‌که ۷۰ درصد لوازم تحریر وارداتی و ۳۰ درصد آن تولید داخل است، بیان کرد: این در حالی است که ۱۰۰ درصد دفترهای موجود در بازار تولید داخل است.

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی با بیان این‌که حدود دو سال است که بازار لوازم‌ تحریر ثبات داشته و با افزایش قیمت روبرو نبوده است، خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز افزایش قیمتی در بازار لوازم‌ تحریر نخواهیم داشت و پس از آن باید منتظر شرایط گمرکی باشیم.
فرزانیان همچنین درباره‌ احتمال تخلف بعضی فروشندگان با توجه به افزایش میزان تقاضا در بازار عنوان کرد: تعداد واحدهای متخلف در این حوزه بسیار کم است و به ندرت شاهد گران‌فروشی در این صنف هستیم.
وی افزود: اگر هم واحد متخلفی وجود داشته باشد پس از ارائه‌ گزارش پرونده ایجاد شده در کمیسیون شکایت بررسی می‌شود؛ هرچند که سعی بر این است که تا پیش از این مرحله مشکل موجود بین فروشنده و خریدار برطرف شود، اما در نهایت اگر این اتفاق رخ ندهد بازرسی اصناف در مرحله‌ پایانی رای به پملب واحد مربوطه می‌دهد.
رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی با بیان این‌که از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه بیشترین عرضه و تقاضای لوازم‌ تحریر در بازار وجود دارد، اظهار کرد: به‌طور عمده مردم ۷۰ تا ۸۰ درصد نیازهای خود را در این یک ماه تهیه می‌کنند و ۲۰ تا ۳۰ درصد نیازهای آنها در طول سال تهیه می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید