خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 ارسال پیامک بانکی به متقاضیان مسکن مهر پردیس برای تشکیل پرونده فروش اقساطی

بانک مسکن با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر پردیس از آنها خواست نسبت به تشکیل پرونده فروش اقساطی اقدام کنند، این پیامک در حالی ارسال شده که تکلیف پروژه‌های مسکن مهر در خصوص زمان تحویل مشخص نیست.
به گزارش تسنیم در پیامک بانک مسکن آمده است؛ «متقاضی مسکن مهر پردیس، لطفا در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده فروش اقساطی با اصل و تصویرمدارک شناسایی و گواهی ضمانت متقاضی و ضامن به آدرس پردیس فاز یک میدان عدالت، فروردین جنوبی سالن 3 مسکن مهر مراجعه نمایید. بانک مسکن.»
در حالی بانک مسکن اقدام به ارسال پیامک برای متقاضیان مسکن مهر کرده که هنوز تکلیف زمان تحویل این واحدها مشخص نیست.به طور معمول قبل از تحویل واحدها متقاضیان باید نسبت به تشکیل پرونده فروش اقساطی اقدام کنند، اما به دلیل پاره‌ای مشکلات پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس دارای مشکلاتی از جمله نبود امکانات زیربنایی و روبنایی هستند و این مسئله زمان تحویل آنها را با تاخیرات بعضا چند ساله مواجه کرده است.
لازم به ذکر است که با تشکیل پرونده فروش اقساطی، بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر آغاز می‌شود حتی اگر واحد مسکونی به متقاضی تحویل نشده باشد. موردی که به فور در پروژه‌های  مسکن مهر روی داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید