خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


معاون حجتی به مهر خبر داد؛
بخشی از بدهی گندمکاران دیروز پرداخت شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی از واریز یکهزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روز شنبه(دیروز)خبر داد وگفت: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
علی قنبری در گفتگو با مهر از واریز یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روز گذشته خبر داد و اظهارداشت:تاکنون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده و طی یک تا دو روز آینده نیز حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از بدهی آنان تسویه خواهد شد.

به گفته قنبری بنابراین در هفته جاری حدود ۳ هزارمیلیارد تومان از مطالبات گندمکاران تسویه خواهد شد و مبلغ پرداختی دولت به آنان به ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
معاون وزیرجهاد کشاورزی با بیان اینکه خرید گندم اواخر مهرماه به پایان می‌رسد، گفت: ما قول دادیم مطالبات کشاورزان را تا پایان فصل خرید پرداخت کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم به این قول خود جامه عمل بپوشانیم.
به گفته قنبری واریز مطالبات کشاورزان براساس اولویت تحویل گندم انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گندم تاکنون به ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزارتن به ارزش ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است، اظهارداشت: درحال حاضر روزانه حدود یک تا دو هزارتن گندم از کشاورزان خریداری و پیش بینی می‌شود میزان کل خرید ما تقریبا به ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزارتن برسد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید